Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-08@06:22:28 GMT

انفجار بمب در مرکز بغداد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۹۱۰۸

به گزارش جهان نيوز به نقل از روسیاالیوم، یک بمب سه‌شنبه شب در داخل مغازه فروش مشروبات الکلی در نزدیکی میدان «عقبه بن نافع» در منطقه «الکراده» واقع در مرکز بغداد منفجر شد.

جمعه گذشته نیز انفجار انتحاری در بازاری در شهر صدر بغداد رخ داده بود که در پی آن شماری از شهروندان عراقی کشته و زخمی شدند.

فرد انتحاری بنا به گفته نیروهای امنیتی عراق، یک کمربند انفجاری به خود بسته بود و آن را در اطراف بازار مذکور منفجر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بعد از شکست داعش در عراق به سال ۲۰۱۷، شهرهای این کشور از آرامش نسبی برخوردار بودند و وقوع انفجارها در این شهرها به ویژه در بغداد به شدت کاهش یافت و تقریبا به صفر رسید.

پس از چند ماه ثبات اوضاع امنیتی در بغداد و برداشتن ده‌ها مانع امنیتی و ایست بازرسی در خیابان‌ها جهت بازگرداندن اوضاع به حالت طبیعی خود در خیابان‌های بغداد، انفجار جمعه نخستین انفجاری بود که در بغداد به وقوع پیوسته است. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که در پاسخ به جنایات اشغالگران علیه غیرنظامیان فلسطینی، یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها را با هواپیماهای بدون سرنشین هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که بامداد روز دوشنبه با استفاده از پهپاد، یک مرکز نظامی اشغالگران در ام الرشراش (ایلات) در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را هدف قرار داده است.

مقاومت تاکید کرد که این عملیات در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به قتل‌عام‌های انجام شده توسط اشغالگران علیه غیرنظامیان فلسطینی از جمله کودکان، زنان و افراد مسن انجام شد.

مقاومت عراق افزود: هدف قرار دادن تاسیسات نظامی اسرائیل «ادامه رویکرد ما برای مقاومت در برابر اشغالگران» است و  «حمله به مواضع و مقرهای دشمن» ادامه خواهد یافت.

مقاومت اسلامی عراق در حمایت از غزه به عملیات خود علیه اهداف اشغالگر ادامه داده و ۲ روز پیش نیز بندر حیفا را با موشک «الارقب» هدف قرار داد.

همچنین مقاومت اخیرا با استفاده از موشک «الارقب»، اهداف حیاتی اشغالگران را در «تل‌آویو» و بئرالسبع هدف قرار داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارسال ۲۰۰ مقاله ملی و بین المللی به کنگره جهانی حضرت رضا (ع)
  • دباغ : در سفر بارزانی درباره هماهنگی‌های امنیتی رایزنی شد
  • اقلیم در پی ترمیم روابط‌ با ایران/اهداف سفر بارزانی به تهران چیست
  • تأکید بارزانی بر اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • بارزانی: با جدیت تمام، اجرای کامل توافق‌نامه امنیتی با تهران را دنبال خواهیم کرد
  • احمدیان: امیدواریم روابط اقلیم کردستان با ایران در بُعد امنیتی گسترش یابد
  • اینجا تهران است بە وقت اقلیم کردستان / اهمیت سفر بارزانی بە ایران
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی
  • انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در سوریه