Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیر کل پست کردستان گفت : در قالب  پروژه یکپارچه سازی آدرس‌های پستی ، در سنندج بیش از ۸۰ هزار و در سقز نیز بیش از ۴۰ هزار ساختمان بر روی این سامانه تشخیص داده و ثبت شده است.

شهاب وحیدیان  اضافه کرد: سال گذشته این طرح در شهر دیواندره برای ۱۲ هزار و ۴۲۲ ساختمان، زرینه یک هزار و ۴۱۵ ساختمان و در کامیاران ۱۴ هزار و ۶۶۱ باب ساختمان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل پست کردستان یادآور شد: در سال ۹۸ نیز پیشنهاد انجام این پروژه در شهر‌های بیجار، مریوان، بانه، سروآباد و اورامان تخت داده شده است.

وحیدیان افزود: این عملیات به منظور تولید داده‌های آدرس ژئوکد شده سامانه سینا توسط شرکت پست و همکاری برخی از سازمان‌ها اجرا شده است.

وی تاکید کرد: سال ۹۵ با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای مستقر بر سامانه مذکور عملیات تعیین ژئوکد ساختمان‌های قابل تفکیک در تصاویر برای تمام نقاط شهری استان با بیش از ۲۴۵ هزار ساختمان انجام شد، اما بدلیل کیفیت پایین و قدیمی بودن تصاویر ماهواره‌ای بارگذاری شده، دقت تشخیص ساختمان‌ها را با مشکل مواجه کرد.

مدیر کل پست کردستان گفت: در سال ۹۶ بار دیگر با استفاده از نقشه‌های پارسل بندی شده‌ای که از سایر سازمان‌ها تهیه شده بود، برای بارگذاری در سامانه به تهران ارسال و در شهر‌های سنندج و سقز عملیات کنترل و صحت سنجی نقاط تعیین شده ژئوکد، انجام شد.

وحیدیان یادآور شد: سامانه ژئوکدینک اطلاعات کدپستی ۱۰ رقمی (G-NAF) در راستای یکپارچه سازی نشانی استاندارد و تحقق اقتصاد مقاومتی در سال ۹۵ توسط شرکت ملی پست آغاز شد.

هدف این سامانه اختصاص مختصات جغرافیایی به بانک اطلاعاتی کد پستی است، به این معنا که از طریق سرویس نقشه سایر سازمان‌ها (فایل نقشه موجود) و با استفاده از اصلاحات کدپستی موجود در شرکت پست، برای این منظور استفاده می‌شود.

۱۹۱ دفتر پست روستایی، ۱۹۰ دفتر پست شهری و ۲۷ نمایندگی پست در استان کردستان مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.
همچنین تعداد ۲۰ صندوق پستی شخصی هوشمند و ۲۶۸ صندوق پستی شخصی غیرهوشمند نیز در این استان فعال است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف نامعلوم عرضه خودرو‌های وارداتی!

در حالی هفته گذشته، رئیس سازمان توسعه تجارت از عرضه اولین خودروهای برقی از فردا (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) خبر داد که طبق شنیده‌ها، مدیر سامانه یکپارچه خودروها عنوان کرد که عرضه خودروهای وارداتی برای ثبت‌نامی‌های قبلی است؛ بنابراین هنوز هیچ چیز مشخصی در این زمینه وجود ندارد و سایت سامانه در حال به‌روزرسانی است.

به گزارش ایسنا، سه‌شنبه هفته گذشته (۱۱ اردیبهشت ماه) بود که رئیس سازمان توسعه تجارت از عرضه خودروهای وارداتی و برقی از روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ماه) در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی خبر داد. به گفته ضیغمی، طبق سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تصمیم بر این شده است که سامانه فروش خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت ماه فعال و خودروهای برقی و وارداتی نیز عرضه شوند.

به دنبال این موضوع، موضوع را از مدیر سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی مورد پیگیری قرار دادیم؛ بر اساس این پیگیری مدیر سامانه یکپارچه خودروها اعلام کرد که هنوز اطلاعات به صورت دقیق در دست نیست و جلسات پیرامون این موضوع ادامه دارد.

اما شنیده‌ها حاکی از آن است که این مقام مسئول در روز گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرده است: «عرضه خودروهای وارداتی در روز یکشنبه مختص ثبت‌نام کنندگان قبلی است و فعلا برنامه‌ای برای ثبت‌نام جدید وجود ندارد.»

چندین نوبت دیگر نیز این موضوع را مورد پیگیری قرار گرفته است، اما هنوز پاسخی در این خصوص دریافت نشده است؛ ضمن اینکه سایت سامانه عرضه خودروهای وارداتی نیز در حال به‌روزرسانی است و اگر قرار باشد از فردا عرضه‌ای صورت بگیرد، هنوز اطلاعیه‌ای از این عرضه اطلاع‌رسانی نشده است.

دیگر خبرها

  • بزرگترین طرح نوسازی شالیزارهای مازندران درآمل نیمه خرداد تحویل می‌شود
  • ۶۵ هزار هکتار از شالیزارهای شمال یکپارچه سازی می شود
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • تکلیف نامعلوم عرضه خودرو‌های وارداتی!
  • یکپارچه سازی زمین های کشاورزی شمال با سرمایه گذاری چینی‌ها
  • یکپارچه سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی شمال کشور با سرمایه گذاری چینی‌ها
  • یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی؛ گل یا پوچ
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودرو‌های وارداتی؛ ثبت‌نام جدید وجود دارد؟
  • ضرورت یکپارچه‌سازی مدیریت سد و کانال در اردبیل
  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان