Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@21:06:54 GMT

5 کشته و 11 زخمی در حمله راکتی به شرق حلب

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۹۶۴۶

به گزارش فارس، گروه‌های مسلح تروریستی شامگاه سه‌شنبه (۲۴ اردیبهشت) در استان حلب به اردوگاه آوارگان در شرق شهر حلب حمله راکتی کردند.

شبکه المیادین به نقل از خبرنگار خود گزارش داد در این حمله که با چند راکت از نوع گراد صورت گرفت، اردوگاه «النیرب» هدف قرار گرفت که بر اثر آن چهار غیر نظامی کشته شده و شش تن دیگر زخمی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز مشخص نیست چه گروهی دست به شلیک این راکت‌ها زده است. برخی منابع تعداد راکت‌های شلیک شده را 9 عدد اعلام کرده‌اند که هنوز از سوی منابع رسمی تأیید نشده است.

پیشتر گروهک «الجبهه الوطنیه للتحریر» دست به شلیک چند موشک گراد به همین منطقه از شهر حلب زده بود.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه نیز به نقل از منبعی در پلیس سوریه شمار کشته‌ها را پنج و زخمی‌ها را ۱۱ تن اعلام کرد. در بین کشته‌ها یک زن وجود دارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری رویترز گزارش داد که در پی حمله پهپادی به میدان گازی «کورمور» در شهر «چمچمال» در سلیمانیه عراق، ۴ نفر کشته شدند.

به گزارش منابع خبری، یکی از مقامات اقلیم کردستان عراق در گفت‌وگو با رسانه‌های خبری اعلام کرد که در پی این حمله پهپادی، دست‌کم ۴ نیروی خارجی در این میدان گازی کشته و دو تن دیگر نیز مجروح شدند.

شهردار شهر چمچمال نیز درباره این حمله گفت: این حمله با یک پهپاد هدایت شونده از راه دور انجام شد که به ساختمان در حال ساخت داخل میدان گازی کورمور برخورد کرد.
تاکنون گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.
ساعاتی پیش بود که منابع خبری از جمله شبکه المیادین از انفجار در میدان گازی «کورمور» در منطقه «چمچمال» در استان سلیمانیه خبر دادند.

گفتنی است که میدان گازی کورمور یکی از غنی‌ترین مناطق از لحاظ منابع طبیعی در استان سلیمانیه واقع در اقلیم کردستان عراق به شمار می‌رود.

این اولین حمله راکتی به میدان گازی کورمور، بزرگ‌ترین میدان گازی عراق تحت مدیریت دو شرکت اماراتی دانه گاز در سال ۱۴۰۳ و هفتمین حمله از ابتدای سال ۱۴۰۱ است.

با گذشت بیش از دو سال از اولین حمله راکتی به این میدان گازی، تا این لحظه به طور دقیق مشخص نشده است که چه گروهی در پشت این حملات قرار دارد.

کد خبر 6089409

دیگر خبرها

  • جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل
  • کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • فریادهای خاموش: روایت‌های ناگفته از حمله به نورشمس | گزارش تصویری
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه