Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛  غرفه جهاد دانشگاهی با حضور سه مرکز زیرمجموعه سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور از جمله مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی، مرکز فعالیت‌های قرآنی و مرکز رشد هنر و فناوری‌های قرآنی، خدماتی را به مخاطبان و بازدیدکنندگان بخش دانشگاهی ارائه می‌کند.

مرکز آموزش مشاوره و خدمات روانشناسی مستقر در این غرفه، همه روزه، پیش و پس از افطار و در ایام برپایی نمایشگاه قرآن اقدام به ارائه مشاوره‌های پیش از ازدواج، خانواده و کودک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی بیاتی، حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی دو کارشناس حاضر در این غرفه هستند که به ارائه مشاوره‌های مذکور می‌پردازند.

این مرکز همچنین به تبلیغات دوره‌های آموزشی تربیت مربی قرآن، مربی مهد و مبلغین دینی و جذب علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها می‌پردازد.

در این بخش از غرفه جهاد دانشگاهی همچنین کارگاه‌های متعددی در حوزه مهارت‌های زندگی و فرزند پروری با رویکرد اسلامی (فرزند پروری اسلامی و خانواده موفق) برگزار می‌شود.

کارگاهی ویژه تربیت مشاور با محوریت دانشجویان رشته روانشناسی از دیگر برنامه‌های مرکز آموزش مشاوره و خدمات روانشناسی جهاد دانشگاهی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن است.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار«قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از 21 اردیبهشت ماه تا 4 خرداد ماه در مصلای امام خمینی( ره)در حال برپایی است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن نمایشگاه قرآن جهاد دانشگاهی مشاوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در   ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

جاودان افزود: این غرفه  ها دو روز ادامه دارد.

وی گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه تا جمعه ۷ اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲  جهت بازدید عموم مردم دایر است .

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان