Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@19:36:42 GMT

بررسی فنی نیسان پیکاپ تک کابین

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۰۰۲۱

بررسی فنی نیسان پیکاپ تک کابین

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها نیز بازار خودروی ایران در خلأ یک پیکاپ توانمند با قیمتی مقرون به صرفه به سر می‌برد. پارس‌خودرویی‌ها قصد داشتند این نیاز را پوشش دهند.   در حالی‌که بهترین‌های این کلاس در ابتدای دهه 80 تنها پیکان وانت، مزدا 2000 و نیسان جونیور بودند، این زیرمجموعه سایپا آمد و در ادامه همکاری‌اش با نیسان، محصولی تک‌کابین (SX) و دوکابین (DX) به اسم PickUp‌ تولید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    خودرویی ساده که البته قیمتش به مراتب بیشتر از پیکان و جونیور بود ولی از آن‌طور قابلیت‌هایش نیز بیشتر نشان می‌داد. در واقع نیسان پیکاپ چیزی در حد و اندازه‌های یک شاسی‌بلند بود و می‌شد بارهایی سنگین‌تر و بزرگ‌تر را روی شانه‌های او قرار داد. حتی در دوره‌ای برخی برای آفرودبازی سراغ آن رفتند که البته این وانت پاسخ مناسبی برای نیاز آن‌ها نبود.     یکی از مزایای اصلی پیکاپ، جعبه‌دنده و سیستم انتقال قدرت آن بود. در واقع، این تمام مزیت آن به شمار می‌رفت.     آخرین قیمت خودرو را اینجا  مشاهده کنید.   انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بررسی خودرو بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۰۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان

آفتاب‌‌نیوز :

کانال آشوراده به طول ۹ کیلومتر جزئی از مهمترین مسیر انتقال آب دریای خزر به خلیج گرگان است.

با بازگشایی کانال آشوراده و ورود آب دریا به خلیج گرگان، موانع مسیر منتهی به اسکله‌های تجاری و تفریحی مرتفع شد و شناورهای سبک می‌توانند به راحتی از اسکله‌ها در مسیر جزیره آشوراده تردد داشته باشند.

خلیج گرگان در خاک ایران واقع و از غرب به شرق کشیده شده‌است و درازای آن تقریباً ۶۰ کیلومتر و حداکثر پهنای آن نزدیک به ۱۲ کیلومتر و وسعت خلیج حدود ۴۰۰۰ هکتار است.

خلیج گرگان کم‌عمق است به‌طوری‌که با در نظر گرفتن بالاآمدگی آب، حداکثر عمق آن به ۴ متر می‌رسد و از غرب به شرق تا حوالی ضلع جنوبی آشوراده به عمق آب افزوده می‌شود.

این خلیج دو بندر دارد، بندر ترکمن در ساحل شرقی که در مداخل خلیج و در کنار آن قرار دارد و بندر گز نیز در ساحل جنوبی واقع شده‌است.

دیگر خبرها

  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • جنگنده رادارگریز سوخو ۷۵ روسیه ممکن است به ایران بیاید/ فیلم
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • پروژه تله کابین تاق بستان در وزارت میراث فرهنگی در حال بررسی است
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • تله‌کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان