Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@04:21:39 GMT

11 مصدوم در 2 حادثه رانندگی در البرز

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۰۲۴۹

11 مصدوم در 2 حادثه رانندگی در البرز

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز اعلام کرد ۲ حادثه رانندگی در جاده کرج- چالوس با ۱۱ مصدوم همراه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز دکتر مهرداد بابایی رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز درباره حوادث رانندگی منجر به مصدومیت استان البرز در روز سه شنبه اظهار کرد: دو حادثه رانندگی در استان ۱۱ مصدوم در پی داشت که توسط بالگرد اورژانس به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز ادامه داد: نخستین حادثه صبح روز سه شنبه در جاده کرج-چالوس بین سوار سمند و یک دستگاه وانت نیسان رخ داد و سه نفر مصدوم شدند که ۲ تن از مصدومان پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی با بالگرد به مراکز درمانی انتقال یافتند و یک نفر به صورت سرپایی در محل درمان شد.

بابایی گفت: دومین حادثه ساعت ۱۸:۴۹ امروز در جاده کرج - چالوس بین ۲ دستگاه خودرو سواری رخ داد که هشت مصدوم داشت، برای انتقال مصدومان سه دستگاه آمبولانس و بالگرد اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و ۶ نفر از مصدومان این حادثه به بیمارستان انتقال داده شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تصادف البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید رضا اسدنژاد اظهار کرد: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اضافه کرد: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی گفت: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

کد خبر 6087555

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم