Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اردیبهشت پرپیچ و خم مسیر سخت شاگردان برانکو از 6 اردیبهشت آغاز شد و این تیم در لیگ به مصاف تیم‌های سپاهان، تراکتورسازی و ماشین‌سازی رفت. سرخ‌پوشان با تساوی در هر 3 بازی 6 امتیاز سرنوشت‌ساز را از دست دادند و در لیگ قهرمانان آسیا هم با شکست مقابل پاختاکور حذف شدند و حالا امیدوارند در مهمترین بازی فصل خود مقابل پارس جنوبی پایان خوشی را برای اردیبهشت جهنمی خود رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پرسپولیس از 6 تا 21 اردیبهشت 3 بار در لیگ برتر به مصاف تیم‌های سپاهان، تراکتور و ماشین‌سازی رفت و پنج‌شنبه 26 اردیبهشت هم باید به مصاف پارس جنوبی جم برود، یک بازی هم در لیگ قهرمانان مقابل السد خواهد داشت؛ یعنی 6 بازی در 25 روز و به طور میانگین هر 4 روز یک بازی آن هم بازی‌های سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده. البته این پایان این مسیر سخت نیست و هشتم خرداد نیز سرخ‌پوشان در اصفهان به مصاف سپاهان می‌روند تا تکلیف دومین فینالیست جام حذفی مشخص شود. پرسپولیسی‌ها برای طی کردن این روزهای سخت باید خودشان را برای سفر جم و درنهایت اصفهان آماده کنند و اضافه شدن این سفرهای زمینی و هوایی سختی‌های برانکو و شاگردانش را دوچندان می‌کند. البته نتایج بد پرسپولیس به اردیبهشت‌ماه محدود نمی‌شود و سیر نزولی پرسپولیس از اواخر فروردین آغاز شد. 

سرخ‌پوشان پایتخت آخرین بار توانستند روز 24 فروردین در هفته بیست‌وپنجم سایپا را شکست دهند تا جای خود را در صدر جدول محکم کنند اما نتایج بعدی این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا روزهای تلخ پروفسور کروات را رقم زد. پرسپولیس با باخت مقابل الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا از صعود به دور بعدی این مسابقات بازماند تا فینالیست فصل گذشته آسیا امیدوار به جبران این شکست‌ها در لیگ برتر باشد؛ اتفاقی که تاکنون برای پرسپولیس رخ نداده تا آن‌ها پس از برد شیرین خود در ابتدای سال ۹۸ مقابل استقلال تهران و سایپا نتوانند جشن پیروزی بگیرند. 

حالا پرسپولیس 6 بازی متوالی است که نبرده و تنها فاکتور مثبتی که در سال ۹۸ پرسپولیس را همراهی کرد شانس این تیم در عدم نتیجه‌گیری سایر رقیبانش بود. اگر سپاهان، استقلال تهران و تراکتورسازی نیز می‌توانستند بردهای بیشتری را در هفته‌های اخیر کسب کنند قطعا ناکامی‌های پرسپولیس به آسیا ختم نمی‌‌شد و این تیم در لیگ برتر ایران نیز شانس هت‌تریک قهرمانی خود را از دست می‌داد اما این تیم خوش‌شانس بوده که سایر رقبا هم پابه‌پای آن‌ها امتیاز از دست داده‌اند. حالا پرسپولیس در حالی برای کسب جام به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود که با یک تساوی هم می‌تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد اما برخلاف 2 فصل گذشته هنوز خیال هوادارانش بابت بالا بردن جام راحت نیست و سرخ‌ها در بدترین شرایط ممکن به روزهای پایانی اردیبهشت رسیده‌اند.

شاگردان برانکو که فرصت بسیار خوب قهرمانی را شنبه‌شب در ورزشگاه آزادی مقابل ماشین‌سازی از دست دادند، حالا امیدوارند که جام را در شهر جم بالای سر ببرند. آن‌ها برای رسیدن به هدف‌شان چند احتمال را پیش‌رو دارند. اول این‌که پرسپولیس می‌تواند با کسب 3 امتیاز یا حتی یک امتیاز بازی به خواسته‌اش برسد اما حالت دوم این است که سپاهان در خانه مقابل استقلال‌خوزستان امتیاز از دست بدهد. حالت سوم نیز این است که نتایج بازی این تیم و سپاهان به لحاظ کسب امتیاز مشابه باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: برانکو لیگ برتر لیگ قهرمانان پرسپولیس ایران پرسپولیس لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟

تکلیف علیرضا بیرانوند برای حضور در دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص نیست.

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

tags # علیرضا بیرانوند سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • ناکامی قرمزها مقابل ایرالکو در همه جام‌ها
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان