Web Analytics Made Easy - Statcounter

کار عجیب عروس برای ازدواج با پسر 15 سال کوچکتر ازخودش در فضای مجازی خبرساز شد.به گزارش بلاغ،عروس خانم ثروتمند برای جلب رضایت داماد و ازدواج با پسر کوچکتر از خودش مبلغ میلیونی به همسر آینده خود پرداخت کرد تا بالاخره مراسم ازدواج را برگزار کنند.

رشوه بزرگ عروس خانم برای ازدواج با مرد مورد علاقه اش و پسری که کوچکتر از خودش بو دمی گویند پول هر غیرممکنی را ممکن می سازد هرچند این گفته کاملا صحت ندارد ولی چندان هم غیرواقعی نیست ، زمانی که یک زن بتواند با میلیون ها یوآن مردی که 15 سال از او جوان تر است را راضی به ازدواج کند پس تاثیر گذار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زن چینی برای ازدواج با پسر کوچکتر از خودش 5 میلیون یوآن رشوه داد . زن 38 ساله چینی مقدار زیادی پول برای جلب رضایت ازدواج از سوی مرد جوان 23 ساله پرداخت کرده است ، 5 میلیون یوآن مرد را راضی کرد تا با زنی 15 سال بزرگتر از خودش ازدواج کند.

مراسم ازدواج باشکوه این زوج با 15 سال اختلاف سنی در شهر گوانجی برگزار شد .عروس خانم نه تنها از داماد جوان 15 سال بزرگتر بود بلکه یک پسر 14 ساله نیز داشت که آنها را در مراسم ازدواج همراهی می کرد.

به گفته یکی از مهمانان عروس و داماد با تشریفات خاصی وارد مراسم شدند و در همان ابتدای ورود طلا و جواهرات عروس خانم توجه همه را جلب کرده است.

   

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۰۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت

به گزارش جماران؛ خانم معصومه حائری عروس امام خمینی و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

خانم معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.


ایشان در تاریخ 17 فروردین ماه سال 1333 با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کردند.

 

جزئیات بیشتر در خصوص نحوه ازدواج و دیگر خاطرات ایشان را می توانید در مصاحبه ایشان در خصوص زندگی مشترک و خصوصیات همسرشان که پیش از این در جماران منتشر شده است، مطالعه کنید.

دیگر خبرها

  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم
  • روایت سرمربی سپاهان از مسلمان شدن و ازدواج با خانم بازیگر
  • حرف‌های جالب عروس بزرگ امام: نمی‌خواستم ازدواج کنم اما.. /آقا مصطفی، روحانیِ مدرنی بود و در حجاب سختگیری نداشت
  • عروس بزرگ امام : نمی خواستم ازدواج کنم، قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشورهای خارجی سفر کنم؛ اما..
  • جزئیات تازه از بیماری ترانه علیدوستی
  • معصومه حائری، عروس امام خمینی درگذشت
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • عروس امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت