Web Analytics Made Easy - Statcounter

انصار الله یمن یک پهپاد پیشرفته آمریکایی را در آسمان صنعا سرنگون کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 انصار الله یمن یمن و عربستان جنگ یمن و عربستان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد

یکی از رهبران جنبش حماس تأکید کرد صنعا افتخار می‌کند که میزبان دفتر سیاسی حماس باشد.

به گزارش ایسنا، محمد البخیتی، از رهبران جنبش انصارالله یمن گفت: صنعا افتخار می‌کند که میزبان دفتر سیاسی جنبش حماس، فارغ از عواقب آن حتی اگر آسمان بر زمین بیفتد، باشد.

انصارالله یمن ۲۰ آوریل گذشته نیز، آمادگی خود را برای استقبال از رهبران حماس اعلام کرد.

طبق گزارش روسیا الیوم، البخیتی پست خود را در پلتفرم ایکس به همراه گزارشی از رویترز منتشر کرد. رویترز به نقل از یک منبع آگاه ادعا کرده بود «قطر ممکن است دفتر حماس را به عنوان بخشی از بازنگری در میانجیگری خود درباره جنگ غزه ببندد.»

این منبع آگاه گفت: قطر در حال بررسی این موضوع است که آیا به حماس اجازه ادامه فعالیت دفتر سیاسی‌اش در دوحه را بدهد یا خیر. قطر همچنین می‌خواهد در موضوع میانجیگری خود در مذاکرات برای توقف جنگ غزه بازنگری کند.

منابعی به واشنگتن پست گزارش داده بودند ایالات متحده از قطر خواسته است تا در صورت امتناع حماس از توافق با اسرائیل بر سر معامله تبادل اسرا، حماس را از خاک خود اخراج کند.

یک مقام آمریکایی در مصاحبه با این روزنامه اشاره کرد آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا آوریل گذشته پیامی را در این زمینه به محمد بن عبدالرحمان آل ثانی، وزیر خارجه قطر ابلاغ کرد.

به نوشته این روزنامه، دولت جو بایدن تهدید به اخراج حماس را ابزاری بالقوه برای فشار بر این جنبش می‌داند، اما مسؤولان و تحلیلگران هشدار می‌دهند که بستن دفتر سیاسی حماس در قطر ارتباطات با رهبران این جنبش را پیچیده می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • اندیشکده آمریکایی بررسی کرد؛ رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • پافشاری اوکراین برای گرفتن پهپاد پیشرفته آمریکایی
  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی نماد دموکراسی دروغین غرب است
  • راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه
  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد
  • جنایتی که تصاویر پهپاد اسرائیلی فاش کرد
  • فارن‌پالیسی: مفهوم «بازدارندگی» اسرائیل توسط ایران نابود شد