Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@18:33:38 GMT

رتبه دوم کشوری استان زنجان در جمع آوری زکات

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۰۶۸۶

رتبه دوم کشوری استان زنجان در جمع آوری زکات

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این جلسه با اعلام اینکه استان زنجان در جمع آوری وساماندهی زکات رتبه دوم کشور را دارد مشارکت ۸۰ درصدی مردم استان در پرداخت زکات را نتیجه ایمان و اعتقادات قوی مردم دانست.
حجت الاسلام و المسلمین خاتمی گفت: زکات جمع آوری شده هر منطقه در حوزه معیشت و فعالیت‌های عمرانی همان مناطق هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر آسیب شناسی نقاط صعف و قوت جمع آوری زکات فطره استان، هماهنگی میان دست اندر کاران در جمع آوری زکات و رسانه‌ای شدن نحوه تخصیص مبالغ جمع آوری شده را مهم دانست.

مدیر کل کمیته امداد استان هم با اشاره به جمع آوری ۱۴ میلیارد تومانی پارسال زکات در استان گفت: زکات جمع آوری شده پارسال در ۴۴۶ طرح عمرانی، معیشتی، درمانی، کمک هزینه تحصیلی و تهیه جهیزیه برای نیازمندان هزینه شده است.

به گفته صفری ۶۲ درصد از زکات جمع آوری شده استان به نیازمندان و فقرا و ۳۸ درصد نیز در پروژه‌های عمرانی هزینه شد.

جعفری مدیر کل جهاد کشاورزی استان زنجان هم تولید پارسال گندم استان را ۵۱۰ هزار تن اعلام کرد و افزود: پیش بینی می‌شود امسال ۵۵۰ هزار تن گندم از مزارع استان برداشت شود.   انتهای پیام/ن   افزایش پرداخت زکات در استان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد سازمان اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها

  احمدی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: در کل کشور۱۶ هزار داروخانه فعالیت دارد که با بیمه‌های پایه قرارداد دارند و سازمان‌های بیمه گر هم باید به تعهدات خود عمل کنند. وی ادامه داد: وضعیت داروخانه‌ها به علت تاخیر در پرداخت مطالبات مناسب نیست هر سه سازمان بیمه گر تامین اجتماعی، بیمه سلامت و نیرو‌های مسلح به داروخانه‌ها بدهکار هستند. احمدی گفت: سازمان‌های بیمه گر باید یک ماه پس از دریافت اسناد مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت که تا کنون این مهم اتفاق نیافتاده است. وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی آخرین پرداختی که به داروخانه‌ها داشته مربوط به اذر پارسال بوده آنهم فقط در بخشی از داروخانه‌های کشور و آخرین پرداخت بیمه سلامت هم مربوط دی پارسال است و در بیمه نیرو‌های مسلح نیز به همین صورت است. احمدی گفت: در حال حاضر داروخانه‌ها در خرید شیرخشک مشکل دارند و چرخه اقتصادی داروخانه‌ها مشکلات جدی دارد، چون پولی جهت تهیه شیر خشک ندارند. وی گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها و بیمه سلامت منابع تهیه شیر خشک را به داروخانه‌ها پرداخت نکرده اند.

دیگر خبرها

  • تراز تجاری منفی ۱۶ میلیارد دلار واقعی نیست
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • جمع‌آوری «نامزد گلوله‌ها» سال گذشته از نمایشگاه کتاب به شدت غیرفرهنگی بود!
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت