Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به ترکمنستان به همراه هیأت اعزامی از جمهوری اسلامی ایران، نتایج مذاکرات صورت گرفته در زمینه توسعه همکاریی‌های حمل و نقلی و ترانزیتی بین دو کشور را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان، طی سفر به عشق‌آباد به همراه جواد ظریف، وزیر امور خارجه که ریاست این نشست را برعهده داشت، بیان کرد:طی مذاکرات دو روزه که در زمینه‌های مختلف تجاری، حمل و نقل، گمرکی و غیره میان مقامات طرفین صورت گرفت، در بخش حمل و نقل جاده‌ای، دو موضوع گسترش مناسبات حمل و نقل دو جانبه میان دو کشور و افتتاح پل مرزی سرخس گفت‌وگو و رایزنی‌ها انجام شد و مقرر شد تشریفات اداری باقیمانده با اولویت بهره‌برداری هر چه سریعتر از این پل به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که طرف ایرانی تمایل خود به حذف یا کاهش عوارض حمل و نقل جاده‌ای متقابل بین دو کشور را اظهار کرد، افزود: در این راستا پیشنهاد شد هیأت فنی کارشناسی تشکیل شده و موضوع مورد بررسی قرار گیرد و امکان تسهیل در تردد ناوگان از مرز دو کشور فراهم شود.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این کشور همه فعالیت‌های تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه های ترکیه اعلام کردند که این کشور همه روابط تجاری خود با رژیم صهیونیستی را قطع کرده است.

پس از آنکه وزیر تجارت ترکیه در تاریخ ۹ آوریل اعلام کرد، تصمیم بر این شده که روابط تجاری با رژیم اسرائیل کاهش یابد، روز پنجشنبه اعلام شد که کلیه روابط تجاری اعم از صادرات و واردات سرزمین های اشغالی قطع شده است.

بر اساس بیانیه صادر شده، ترکیه اعلام کرده که تصمیمات جدید را قاطعانه و جدی دنبال خواهد کرد. این روند تا زمان ایجاد آتش بس پایدار، امکان ارسال مواد غذایی و امدادی به شکل مستمر و تشکیل دو دولت در منطقه دنبال خواهد شد.

همچنین برای متاثر نشدن ملت فلسطین از این تصمیم، وزیر تجارت ترکیه با وزیر اقتصاد دولت خودگردان فلسطین در ارتباط و هماهنگی است.

روز گذشته نشریه بلومبرگ از قول دو مقام ترکیه ای اعلام کرده بود که این کشور کلیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را به حالت تعلیق در آورده است.

کد خبر 848999 منبع: تسنیم برچسب‌ها ترکیه اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه حمل ونقل هوایی و دریایی میان ایران و قاره آفریقا
  • سفر هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان به افغانستان
  • این کشور همه فعالیت‌های تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • فرصت توسعه صادرات محصولات و ماشین‌آلات کشاورزی به ترکمنستان
  • وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد
  • خروجی اکسپو فرصتی برای پیگیری قراردادهای تجاری مناسب بین کشورهاست
  • صندوق سرمایه گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت 
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد