Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@04:34:05 GMT

پنجمین محموله شکر خام وارد بندر شهید رجایی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۰۹۳۶

پنجمین محموله شکر خام وارد بندر شهید رجایی شد

ساعت24 -مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 6 کشور با اشاره به ورود یک محموله 27 هزار تنی شکر خام به بندر شهید رجایی، گفت: این پنجمین محموله شکر خام در دو ماه گذشته بود که وارد بندر شهید رجایی شده است.

 مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 6 کشور با اشاره به ورود یک محموله 27 هزار تنی شکر خام به بندر شهید رجایی، گفت: این پنجمین محموله شکر خام در دو ماه گذشته بود که وارد بندر شهید رجایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسعود دشوارگر سه شنبه شب با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به اهمیت سرعت بخشی به ترخیص کالاهای اساسی، محموله یاد شده پس از تخلیه در کمترین زمان ممکن و با انجام حداقل تشریفات گمرگی ترخیص می شود.
وی افزود: این محموله پس از ترخیص به کارخانه های تصفیه شکر در هشت استان کشور ارسال و محصول نهایی با قیمتی کمتر از قیمت بازار و به صورت یارانه‌ ای به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.
به گزارش ایرنا،کمبود شکر در هفته های گذشته درحالی بازار کشور را تحت تاثیر خود قرار داد که برخی کارشناسان علت آن را کاهش تولید، تاخیر در واردات، احتکار توسط سودجویان، افزایش حجم ذخیره سازی صنایع وابسته به شکر و حتی صادرات آن بیان کردند.
طبق آخرین مصوبه ستاد تنظیم بازار که مربوط به سال گذشته است، قیمت هرکیلوگرم شکر سفید در کارخانه 30هزار ریال ، شکر فله برای مصرف‌کننده 34 هزار ریال ، شکر بسته‌بندی 900 گرمی 40 هزار ریال و شکر بسته‌بندی یک کیلوگرمی 440 هزار ریال تعیین شده، اما در هفته‌های گذشته قیمت شکر در چندین مرحله افزایش یافت و به بیش از 10 هزارتومان رسید که بیانگر افزایش قیمت بسیار فراتر از نرخ های مصوب سال گذشته است.
بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر کانتینری و دروازه طلایی اقتصاد ایران در 23 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
 

منبع:ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: شکر واردات کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۰۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی چمنی کشورمان در شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار میشود. در این اردو که از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار میشود ، بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر سرمربی مسعود بهلولی جهت آمادگی برای مسابقات آسیایی هاکی چمنی سنگاپور کسب سهمیه جام جهانی انجام خواهند داد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901532

دیگر خبرها

  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • فلامینگو‌ها بالاخره به تالاب صالحیه رسیدند
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد