Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 200 ویژه برنامه به مناسبت سوم خرداد و سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در نقاط شهری و روستایی این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا حمیدالدین یوسفی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی سالگرد حماسه آزاد سازی خرمشهر و ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: مردمی برگزار کردن این مناسبت ها در شهرستان خاش مورد توجه مسئولان دست اندر کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: با توجه به اینکه امام راحل (ره )شخصیتی مردمی و دارای اندیشه های بلند بودند باید برنامه های مختلف متناسب با شان و جایگاه ایشان اجرا شود.
فرماندار خاش ادامه داد: برپایی نهضت های روشنگری و تبیین شخصیت علمی امام خمینی(ره) در این ایام مورد توجه است.
وی اظهار داشت: اجرای برنامه های با شکوه و پرشور فرهنگی و هنری متناسب با شان و جایگاه امام خمینی(ره) و نیز حماسه سوم خرداد مورد توجه است.
یوسفی بیان کرد: تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام، دیدار با خانواده شهیدان و جانبازان، برپایی کرسی های تلاوت قرآن کریم، اهدای خون، ویزیت رایگان و انجام تست فشار خون، اعزام روحانیون و فرماندهان جنگ و رایان دفاع مقدس و هادیان سیاسی بسیج و سپاه در مدارس، مساجد و دانشگاهها، برپایی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، بازخوانی عملیات های دوران دفاع مقدس، برپایی نمایشگاههای عکس و خاطره، نصب پرچم و سیاه پوش کردن شهر، ساخت سنگر، برپایی ایستگاههای صلواتی، برگزاری مسابقه از وصیت نامه سیاسی و الهی امام راحل در مدارس و دانشگاهها از برنامه های مهم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)و حماسه آزاد سازی خرمشهر در خاش هستند.
7310**32134

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ارتحال امام خميني ره خاش فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۱۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب در مصلی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین افتتاح رسمی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت هزمان با اولین روز این‌رویداد در کوشک کتاب واقع در شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این‌مراسم با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسؤولان فرهنگی، اصحاب صنعت نشر و خبرنگاران همراه است.

افتتاحیه مذکور چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ در کوشک کتاب در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6099542 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت دهه کرامت
  • برپایی ویژه‌ برنامه‌های «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع)
  • جزئیات اعزام زائران کردستانی به سالگرد ارتحال امام (ره)+فیلم
  • نوسازی مجموعه ورزشی فجر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
  • ۳ هزار زائر از زنجان به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند
  • نمایشگاه کتاب تهران امروز آغاز به کار می کند
  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب در مصلی برگزار می‌شود