Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@13:12:53 GMT

سهم آگاهی بخشی و اطلاع رسانی موادمخدر در رسانه ها اندک است

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۱۱۰۵

سهم آگاهی بخشی و اطلاع رسانی موادمخدر در رسانه ها اندک است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان اظهار داشت: هزینه‌های زیادی از بیت‌المال برای مبارزه و پیشگیری مواد مخدر هزینه می‌شود، لذا ضرورت دارد کارها و اقدامات به نحوی باشد که نتایج ملموسی در این راه حاصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک مجموعە باید ایجاد شود که فرد اصلاح شدە صاحب اشتغال شود، اما متأسفانه در این راە هزینه‌های بسیار انجام می‌شود ولی نتایج کمی حاصل می‌شود.

استاندار کردستان با بیان اینکە اعتیاد در بطن جامعه وجود دارد و جونان ما را تهدید می‌کند، به انتقاد از رسانه‌های جمعی پرداخت و ادامه داد: صدا و سیما، مطبوعات و فضای مجازی بسیار اندک به موضوع اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در استان ورود می‌کنند.

مرادنیا با انتقاد از اینکه در استان دستگاه‌های متولی هنوز به حساسیت موضوع مواد مخدر واقف نیستند، یادآور شد: اگر مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اجرایی می‌شد روند اعتیاد باید رو به کاهش می‌بود.

وی بیان کرد: با برگزاری جلسه و گذراندن مصوبات راه به جایی نخواهیم برد و معتقدم اگر در ماه یک مصوبه داشته باشیم و در سال ۱۲ مصوبه اجرا شده، انقلابی در مبارزه با مواد مخدر خواهد بود.

در جریان برگزاری این نشست شماری از مدیران و اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر استان کردستان گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در طول سال گذشته را ارائه کردند.

کد خبر 4617263

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کردستان ستاد مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۱۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی مبنی بر تردد قاچاقچیان در محور‌های مواصلاتی استان یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با کنترل جاده ورودی یزد، ۲ دستگاه سواری پژوی حامل موادمخدر را شناسایی و خودرو‌ها را متوقف کردند. 

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در این عملیات ۱۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و سه قاچاقچی که قصد انتقال این محموله به شمال کشور را داشتند دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه