Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال جوانمرد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره پاداش نایب قهرمانی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات آسیایی گفت: مهم ترین پاداش ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی حضور در مقطع تحصیلی بالاتر و تحصیل به صورت رایگان است.

وی افزود: از مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی قول گرفتیم که این نفرات به صورت ویژه مورد حمایت قرار گیرند و از آنها تقدیر شود و با توجه به کسب جواز حضور در مسابقات جهانی تحصیل برای بسکتبالیست های دانشگاه آزاد اسلامی رایگان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانمرد ادامه داد: مقدمات حضور بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات جهانی را فراهم کرده ایم تا تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران به لیگ جهانی بسکتبال اعزام شود.

وی خاطرنشان کرد: این موفقیت توانست مسیر جدیدی برای ورزش بانوان کشور به‌ویژه رشته بسکتبال باز کند. همچنین این پیروزی نویدبخش افق‌های روشن برای بسکتبال بانوان است.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: بیش از 60 درصد کاروان اعزامی به مسابقات یونورسیاد 2019 ایتالیا دانشجو دانشگاه آزاد هستند و معتقدم اساس کار فدراسیون ملی ورزش های داشنگاهی باید تغییر کند و زیر نظر متولی اصلی ورزش یعنی وزارت ورزش و جوانان قرار گیرد و با این تغییرات دیدگاه ها ورزشی تر خواهد شد.

جوانمرد اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر نگاه ویژه‌ای به ورزش‌های پایه و پشتوانه‌سازی و استعدادیابی برای تیم‌های باشگاهی و ملی دارد و چندین تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه و فدراسیون‌های مختلف در این خصوص انعقاد شده است.

وی گفت: اکثر ملی‌پوشان و مربیان رشته مختلف ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل کرده یا در حال تحصیل هستند که این مهم موجب افزایش ارتقای سطح علمی و دانش ورزشی آنها شده و موفقیت‌های چشمگیری در جامع بین‌الملل به همراه داشته است.

انتهای پیام/

28 / 167 جوانمرد نایب قهرمان دانشگاه آزاد اسلامی بانوان مدیرکل تربیت بدنی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جوانمرد نایب قهرمان دانشگاه آزاد اسلامی بانوان مدیرکل تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور تیم‌هایی از واحد‌های دانشگاهی بروجرد، اراک، همدان و سنندج برگزار شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد متشکل از عباس نقوی، سیدحسین موسوی، محسن ظفری و هادی چنور در این مسابقات شرکت کرده بود که در پایان تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به مقام نخست رسید و تیم‌های بروجرد و سنندج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی این مسابقات عباس نقوی از واحد بروجرد به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت