Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-05-03@08:44:46 GMT

علی دایی به سرمربیگری در تراکتورسازی نزدیک شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۱۱۵۳

به گزارش خبرورزشی، تماشاگران تیم تراکتورسازی در بازی با پارس جنوبی علیه لیکنس و شاگردانش شعار دادند. شعار‌هایی که البته خودجوش بود و به طور پراکنده در بخش‌های مختلف استادیوم سر داده شد. تساوی برابر پارس جنوبی بهترین بهانه بود برای طرفداران تراکتورسازی تا ناراحتی‌های خود ناشی از عدم قهرمانی تیم در این فصل از بازی‌ها را بروز دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فصلی که تراکتورسازی بیشترین هزینه را متحمل شد و ستاره‌ها را به خدمت گرفته بود تیم در حال دستیابی به عنوان پنجمی است و با توجه به نارضایتی مردم تبریز از لیکنس بعید است مربی بلژیکی فرصتی برای ادامه حضور در تراکتورسازی پیدا کند و اگر بخواهد بماند جو علیه او خواهد بود.

به نظر می‌رسد باشگاه از هم‌اکنون به دنبال ارائه یک راهکار به لیکنس برای فسخ قراردادش است. همان‌طور که پیش از لیکنس، جان توشاک هم با پیشنهاد باشگاه تراکتورسازی قرارداد خود را فسخ کرد و از تبریز رفت.

گفته می‌شود محتمل‌ترین گزینه به نیمکت تراکتورسازی علی دایی است. مربی‌ای که می‌گویند به خاطر فعالیت‌های تجاری‌ای که دارد علاقه‌مند است در تهران مربیگری کند و تاکنون برای مربیگری به تیم‌های شهرستانی نرفته است. تراکتورسازی و تماشاگران بی‌شماری که دارد این‌قدر برای علی دایی وسوسه‌برانگیز است که برای یک فصل هم که شده در شهرستان مربیگری کند. آن هم در شهرستانی که برای علی دایی غریبه نخواهد بود. تبریزی‌ها همزبان علی دایی هستند و حتماً از او حمایت جانانه‌ای خواهند داشت.

علی دایی با اخراج از تیم سایپا حالا مشکلی برای عقد قرارداد با تیم تراکتورسازی ندارد و با پایان بازی‌های لیگ مذاکرات رسمی خواهد شد. با روز‌هایی که علی دایی به عنوان سرمربی تیم تراکتورسازی معرفی شود فاصله زیادی نداریم و این‌ها نشان می‌دهد بحث حضور امیر قلعه‌نویی در تبریز یک گمانه رسانه‌ای است و بعید است با حضور علی دایی، امیر قلعه‌نویی شانسی برای حضور در تبریز داشته باشد. علی دایی با یک قهرمانی در لیگ برتر و سه قهرمانی در جام‌حذفی به همراه تیم‌های سایپا، پرسپولیس و نفت تهران در تراکتورسازی شروع تازه‌ای خواهد داشت. حضور علی دایی در تراکتورسازی می‌تواند یکی از مهم‌ترین خبر‌های نقل و انتقالات باشد.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۱۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی عباس علی آبادی در حاشیه بازدید از محصولات گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در تهران گفت: خیلی‌ها فاز واردات دارند و بر طبل آن می‌کوبند منافعشان در واردات خلاصه می‌شود، اما من به شخصه در مقابل روزنه‌های رانت خواهم ایستاد.

وی در عین حال تاکید کرد: مخالف واردات تراکتور نیستیم چرا که ما آنقدر قدرت در تولیدات تراکتور داریم و بهترین تراکتور دنیا رو تولید می‌کنیم که از واردات نمی‌ترسیم و کسی توان رقابت در فضای تراکتورسازی ایران را ندارد.

وزیر صنعت،معدن و تجارت افزود: با استعدادی که در تراکتورسازی و توانمندی که در کارگران و مدیرانش سراغ دارم هیچ کس نمی‌تواند با آنها رقابت کند و من به این موضوع واقف هستم و روی این اصل حساب می‌کنم.

وی اضافه کرد: وقتی تراکتور‌های ایرانی بهترین کیفیت، قیمت مناسب، تحویل دهی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش را دارد اصلا چرا باید به فکر واردات باشیم؟

علی آبادی تصریح کرد: در این تفکر حتما روزنه‌ای برای رانت وجود دارد که به شخصه شناسایی و جلوی آن را خواهم گرفت.

وی در حوزه صنعت اظهار داشت: تراکتورسازی مورد حمایت وزارت صمت در حوزه‌ای تولید و صادرات و ارز بوده و خواهد بود همچنین تراکتورسازی وزنه ارزآوری برای کشور محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: تراکتورسازی نیاز داخلی به این محصول استراتژیک را نیز تامین می‌کند.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی هم در این مصاحبه گفت: از محل صادرات گروه تراکتورسازی سال گدشته ۶۰ میلیون دلار ارز وارد کشور شده است.

مصطفی وحیدزاده تصریح کرد: وزارت صمت و زیر مجموعه‌های آن در مباحث ارزی بیشتری همراهی را با تراکتورسازی دارد، اما متاسفانه نامه‌های ما در بروکراسی‌هایی بنام بانک مرکزی مسقوط می‌ماند و نمی‌تواند از ارزی که خود برای شور وارد کرده بهره‌مند شود.

دیگر خبرها

  • شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • (تصاویر) علی دایی بر پیشانی این زن بوسه زد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی