Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت ۱۴ محصول از جمله پیاز زرد و سفید، خیار کوتاه و گلخانه‌ای و گوجه فرنگی بوته‌ای در میادین میوه و تره بار کاهش یافت و قیمت پیاز درجه یک در میادین بعد از مدت‌ها به زیر ۴ هزار تومان کاهش پیدا کرد. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ براساس این نرخنامه، انواع محصولات دستچین شامل بادمجان و بادمجان دلمه با 700 تومان کاهش، هر کیلوگرم 3100 تومان، خیار کوتاه با 300 تومان کاهش هر کیلوگرم 4800 تومان، خیار گلخانه‌ای با 300 تومان کاهش هر کیلوگرم 4 هزار تومان، فلفل دلمه سبز با 1200 تومان کاهش هر کیلوگرم 4500 تومان و کاهو پیچ سالادی و کاهو رسمی پاک کرده با 100 تومان کاهش هر کیلوگرم 2 هزار تومان نرخگذاری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش،کدو مسمایی سبز و کدو گلخانه‌ای رنگی با 1100 تومان کاهش هر کیلوگرم 2100 تومان، کلم سفید با یک هزار تومان کاهش هر کیلوگرم 3500 تومان، کنگر با 2900 تومان کاهش هر کیلوگرم 6 هزار تومان، گوجه فرنگی بوته‌ای با 200 تومان کاهش هر کیلوگرم 5 هزار تومان و نخود فرنگی با 200 تومان کاهش هر کیلوگرم 4800 تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شوند.

گفتنی است، هر کیلوگرم پیاز زرد و سفید درجه یک 3800 تومان و دستچین 4800 تومان، سبزی پاک کرده هر کیلوگرم 5100 تومان و سبزی جور هر کیلوگرم 3800 تومان، هر کیلوگرم سیب زمینی انباری درجه یک 4100 تومان و دستچین 4700 تومان، فلفل دلمه رنگی هر کیلوگرم 8200 تومان، گوجه فرنگی گیلاسی و زیتونی هر کیلوگرم 9 هزار تومان و گوجه فرنگی گلخانه‌ای هر کیلوگرم 5500 تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسند.

عرضه پرتقال 3000 و خیار 2300 تومانی در میادین میوه و تره بارقیمت انواع پنیر در میادین میوه و تره بار اعلام شد"زولبیا و بامیه" در میادین میوه و تره‌بار 18500 تومان

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان میادین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان میادین سازمان میادین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

اسداله کارگر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بررسی ها نشان می دهد که قیمت میوه و صیفی نسبت به هفته گذشته از ثبات نسبی برخوردار است.

او قیمت هرکیلو کیوی را ۳۰ تا ۸۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: نرخ کنونی هرکیلو پرتقال تامسون شمال ۱۰ تا ۳۵ هزار تومان، پرتقال خونی شمال ۱۰ تا ۳۵ هزار تومان، پرتقال رسمی شمال ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان، پرتقال ناول جنوب ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان، لیمو شیرین  ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان، سیب لبنانی زرد ۲۰ تا ۶۰ هزار تومان، سیب لبنانی قرمز ۱۵ تا ۵۰ هزار تومان و نارنگی تخم پاکستانی ۳۰ تا ۶۰ هزار تومان است.

کارگر از کاهش قیمت میوه های وارداتی خبر داد و گفت: هم اکنون هرکیلو موز اکوادور ۷۲ تا ۸۰ هزار تومان، موز فیلیپین  ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان، موز هندی  ۵۸ تا ۶۷ هزار تومان و هر کارتن آناناس  یک میلیون تومان تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به عللنوسان قیمت پیاز در بازار افزود: امسال پیاز کمتری در مقایسه با سال‌های قبل کاشته شد و در نتیجه به بازار پیاز کمتری عرضه شده است. 

او با بیان اینکه در شرایط کنونی پیاز مورد نیاز از جنوب کشور تامین می شود، گفت: با گرمتر شدن هوا و به دست آمدن پیازهای دور شهری و مدیریت صادرات قیمت‌ها به تعادل می‌رسد.

کارگر قیمت کنونی هرکیلو پیاز در میدان مرکزی را ۱۴ تا ۲۸ هزارتومان اعلام کرد و گفت: در مغازه های خرده فروشی با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود باید عرضه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید