Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در استان‌های ساحلی دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی، دامنه‌های زاگرس جنوبی، نواحی مرکز، جنوب، جنوب شرق و بخش‌هایی از شمال شرق کشور و هرمزگان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز چهارشنبه شدت بارش در شمال شرق تهران، شرق کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری، شمال هرمزگان، شمال سمنان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، جنوب شرق سیستان و بلوچستان، قسمت‌های مرکزی و ارتفاعات کرمان پیش بینی می‌شود و در برخی مناطق این استان‌ها بارش تگرگ دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: رگبار باران همراه با رعد و برق در ۸ استان کشور/آسمان تهران در برخی ساعات بارانی است

روز‌های پنج شنبه و جمعه تمرکز بارش در استان‌های واقع در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، دامنه‌های زاگرس جنوبی و مرکزی، شمال غرب، نواحی مرکز، جنوب، جنوب شرق و بخش‌هایی از شمال شرق کشور و هرمزگان است. روز‌های شنبه و یکشنبه این وضعیت برای برخی نقاط در ارتفاعات البرز مرکزی و غربی، دامنه‌های زاگرس جنوبی و مرکزی، شمال غرب، نواحی مرکز، جنوب، جنوب شرق کشور و هرمزگان وجود دارد.

طی امروز به علت وزش باد شدید در شمال سیستان و بلوچستان پدیده گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی پیش بینی می‌شود.

طی روز‌های پنج شنبه و جمعه در شمال شرق کشور کاهش دمای ۴ تا ۷ درجه‌ای رخ خواهد داد و از پنج شنبه برای استان‌های واقع در سواحل دریای خزر افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در بیست و پنجم اردیبهشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز در کدام استان ها باران می آید؟

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی ضرابی کارشناس هواشناسی، گفت: امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، برخی نقاط جنوب و مرکز کشور استان‌های ساحلی خزر و استان‌های قزوین، البرز و تهران رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی در ادامه عنوان کرد: همچنین برای فردا سه شنبه (۱۸ اردیبهشت) از شدت بارش در این مناطق تا حدودی کاسته می‌شود و علاوه بر مناطق فوق در شمال شرق کشور بارش رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: چهارشنبه و پنجشنبه (۱۹ و ۲۰ اردیبهشت) در شمال غرب، سواحل شمالی شمال شرق، ارتفاعات البرز مرکزی و بخش‌هایی از شرق و جنوب کشور بارش پیش‌بینی می‌شود.

ضرابی خاطرنشان کرد: دوشنبه و سه شنبه در استان‌های ساحلی خزر و چهارشنبه و پنج شنبه در شمال شرق کشور کاهش دما رخ خواهد داد و جمعه (۲۱ اردیبهشت) جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما در کشور خواهیم داشت.

کد خبر 6098201 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • امروز در کدام استان ها باران می آید؟
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • بارانِ بهاری در راه ۱۸ استان
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • ورود سامانه بارشی به کشور از فردا؛ این استان‌ها بارانی می‌شوند
  • موج جدید بارش در شمال کشور/ تهران تا کی بارانی است؟
  • دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل
  • آسمان مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر بارانی می شود
  • آسمان تهران تا کی بارانی است؟