Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@05:30:48 GMT

دومین دوشنبه‌بازار بهاری فروشگاه بزرگ ایرانیان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۲۲۵۶

دومین دوشنبه‌بازار بهاری فروشگاه بزرگ ایرانیان

با توجه به مکان‌یابی و موقعیت‌شناسی منطقه ۱۷، فروشگاه بزرگ ایرانیان در محله امامزاده حسن (ع) تهران واقع‌شده است. این فروشگاه مکانی برای عرضه مستقیم انواع پوشاک زنانه، مردانه، کودک و نوجوان می‌باشد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام فروشگاه بزرگ ایرانیان، در دسترس بودن تمامی پوشاک مورد نیاز مشتریان و متناسب بودن با سلایق آن‌ها، ایجاب می‌کند، مردم وقت زیادی صرف انتخاب پوشاک کنند؛ بنابراین لزوم و درخواست راحتی و آسایش در حین خرید احساس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران این مجموعه با کسب تجربه‌ای افزون بر ۱۲ سال، از طریق بازدید برترین فروشگاه‌های داخل و خارج کشور، بسیاری از امکانات موردنیاز مشتریان را فراهم کرده است.

دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان

دوشنبه‌بازار فروشگاه ایرانیان، آخرین دوشنبه هرماه برگزار می‌شود. این بازار هفتگی در مدت‌زمان اندکی با استقبال خوب مردم رو به رو شده و از تب‌وتاب خاصی برخوردار است.

بسیاری از مشتریان اصلی‌ترین علت خرید در دوشنبه‌بازار و لذت بردن از آن را، کیفیت بالای محصولات، قیمت مناسب، تنوع کالاها، برخورد خوب پرسنل، متنوع بودن کالاها، وجود مکانی برای استراحت حین خرید، تخفیف‌های ۱۰ درصدی، سهولت دسترسی به فروشگاه (از طریق خودروی سواری، مترو، BRT و اتوبوس) نبودن طرح ترافیک زوج و فرد، وجود پارکینگ برای پارک کردن خودرو شخصی در نزدیک‌ترین محل و … می‌دانند.

زمان برگزاری دومین دوشنبه‌بازار بهاری سال ۹۸، ۳۰ (سی‌ام) اردیبهشت است.

معرفی فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان با فضایی بیش از ۶۰۰۰ مترمربع و متشکل از ۵ طبقه، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می‌باشند.

معرفی طبقات مختلف فروشگاه بزرگ ایرانیان

طبقه زیرزمین (۲-): انواع پوشاک کودک و نوجوان (دخترانه و پسرانه) از سنین نوزادی تا ۱۸ سال در این طبقه عرضه می‌شود. برندهای ایرانی و غیر ایرانی (ترکیه و …) در آن به چشم می‌خورد. قیمت پوشاک نسبت به کیفیت عالی کالاها، مناسب است.

فضای این محوطه بیش از ۱۰۰۰ مترمربع بوده و انواع لباس راحتی، مجلسی و پوشاک سیسمونی؛ با تنوع، سلایق کودکانه و مطابق جدیدترین مدل روز به فروش می‌رسد.

طبقه زیرزمین (۱-): فروش انواع لباس مردانه شامل (کت‌وشلوار برند، پیراهن، تی‌شرت، کت تکی، شلوار، اکسسوری مردانه و …) در این طبقه انجام می‌شود. آقایان می‌توانند در صورت نیاز به لباس روزمره، لباس رسمی، لباس راحتی و خانگی، به فروشگاه ایرانیان، طبقه زیرزمین، مراجعه کرده و تمامی کالاهای مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

طبقه همکف: بیش از هزار مدل مانتو مجلسی، مانتو عقد، اداری، اسپرت زنانه و دخترانه در رنگ‌بندی‌ها و مدل‌های متنوع، طرح‌های شیک و زیبا، برای تمامی سایزها (حتی سایز بزرگ)، در این طبقه به فروش می‌رسد.

طبقه بالای همکف: این طبقه اختصاص به مانتوهای vip دارد.

مانتوهای شیک، برند و اورجینال که فقط در این طبقه قابل مشاهده است.

طبقه دوم: طبقه دوم متفاوت‌تر از سایر طبقات است. غرفه‌های مختلفی در این طبقه قرار گرفته‌اند؛ مانند غرفه لباس مجلسی، لباس راحتی، شال و روسری، لوازم‌آرایشی و بهداشتی، کفش و صندل، کیف، و حوله و تن‌پوش.

لباس‌های مجلسی آن شامل: لباس مخصوص مراسم عصر، لباس شب بلند، لباس نامزدی، لباس رسمی کوتاه، کت‌وشلوار زنانه، کت و دامن و....

تمامی غرفه‌های یادشده در دوشنبه‌بازار فروشگاه ایرانیان، کالاهای خود را با تخفیف ۱۰ درصدی عرضه می‌کنند.

چه کسانی از تخفیف دوشنبه‌بازار استفاده می‌کنند؟ مشتریانی که عضو باشگاه مشتریان فروشگاه بزرگ ایرانیان هستند.

کافی است به هنگام خرید شماره موبایل صحیح خود را به صندوقدار اعلام کرده و در باشگاه مشتریان فرم عضویت پر کنید. ارائه کد ملی ضروری است.

سایر مزایای این واحد عبارت‌اند از:

- اهدا کارت هدیه به مشتریانی که امتیازشان به حد تعیین‌شده، رسیده باشد.

- ارائه تخفیف ۱۰ درصدی روز تولد، سالگرد ازدواج و آخرین دوشنبه هرماه (دوشنبه‌بازار).

- اطلاع‌رسانی اخبار مربوط به فروشگاه مانند تغییر دکوراسیون، زمان برگزاری قرعه‌کشی و نتایج آن، اضافه شدن غرفه جدید، جشنواره فروش فوق‌العاده و....

- دوشنبه ۳۰ اردیبهشت، آخرین دوشنبه این ماه، منتظر حضور گرمتان هستیم.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تخفیف دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۲۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد

رئیس اطاق اصناف اراک گفت: نصب برچسب با نانوایی‌هاست و در صورتی که فروشگاه‌ها اقدام به فروش نان بدون برچسب کنند هر دو واحد جریمه می‌شوند.
بسطامی با اشاره به اینکه در بعضی فروشگاه‌ها نان با چند برابر قیمت مصوب به فروش می‌رسید تصریح کرد: با اعمال این قانون فروشگاه‌ها نان را فقط با افزایش ۱۲ درصدی و نه بیشتر می‌توانند بفروشند.
او با بیان اینکه دو هزار واحد صنفی در اراک فعال است افزود: از دو هفته اخیر تاکنون در بازرسی از فروشگاه‌های مختلف شهر این موضوع رصد شده و تاکنون ۱۲۰ پرونده برای متخلفان تشکیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • لباس خواننده چینی باعث مرگش شد
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • متفاوت ترین فروشگاه زنانه گوچی (عکس)
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • عکس/ ترور با لباس زنانه!
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران