Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- نخستين نمايشگاه دستاوردهاي قرآني دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم از روز شنبه 28 ارديبهشت تا شنبه 4 خردادماه 98 در مرکز همايش هاي غدير برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري آريا از قم به نقل از پايگاه خبري دفتر تبليغات اسلامي، حجت الاسلام والمسلمين حميد نوروزنژاد "مدير روابط عمومي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم  در جمع خبرنگاران با بيان اينکه رمضان، ماهي است که در آن قرآن نازل شده است تصريح کرد: رابطه ويژه اي ميان قرآن و ماه رمضان وجود دارد، يعني همان گونه که در فصل بهار، عالم طبيعت و انسان، شادابي خاص و حياتي دوباره پيدا مي کند، رمضان نيز بهار قرآن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: به منظور استفاده از اين ماه و بهره مندي از معجزه بزرگ الهي، دفتر تبليغات اسلامي اقدام به برپايي نمايشگاه قرآن و معرفي دستاوردهاي قرآني کرده است.
مدير روابط عمومي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم ادامه داد: برگزاري نشست هاي قرآني، نمايش اسناد قرآني و پرسمان هاي قرآني و همچنين برنامه هاي متنوع هنري و نمايشي به همراه اجراي مسابقات قرآني شاد و جذاب توسط مربيان براي کودکان و نوجوانان و فروش آثار قرآني با تخفيف 50 درصدي از جمله برنامه هاي در نظر گرفته شده براي اين نمايشگاه است.
وي خاطرنشان کرد: نخستين نمايشگاه دستاوردهاي قرآني دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم از روز شنبه 28 ارديبهشت تا شنبه 4 خردادماه 98 از ساعت 10 تا 13 و 21:30 تا 1 بامداد در مرکز همايش هاي غدير واقع در خيابان معلم پذيراي عموم علاقه مندان خواهد بود. 


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نمايشگاه دستاوردهاي قرآني دفتر تبليغات اسلامي پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي غدير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت  ۸ صبح یک روز قبل از انتخابات ادامه خواهد داشت.
در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.
این نامزد‌ها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.
دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.
این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.
وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد