Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا نوروزی‌جعفری، مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: ۴۰ هزار کیسه همیان مولا بین خیرین، مشترکان صندوق صدقات، اصناف و بازاریان با هدف کمک به نیازمندان توزیع شد. وی با بیان اینکه، همچون سال‌های گذشته طرح مفتاح‌الجنه در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، افزود: در این طرح مسئولان و خیران متناسب با نیازهای مددجویان با حضور در منزل آنها، از نزدیک در جریان مشکلات مددجو قرارگرفته و برای رفع آن اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی با اشاره به برپایی سفره‌های ساده افطاری در منازل ایتام تحت پوشش امداد، تصریح کرد: سفره‌های کریمانه افطار با همراهی خیرین و حامیان ایتام در مناطق دوردست مازندران برپا شده و نمایندگانی از کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و خیران با حضور در منزل آن یتیم از سفره ساده افطاری ماه مبارک رمضان تناول می‌کنند. جمع‌آوری فطریه و کفاره در روز قدس
وی از جانمایی صندوق های کمک به مردم مظلوم فلسطین همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک در مصلی‌های نمازجمعه و مسیر‌های راهپیمایی روز قدس در استان خبر داد و افزود: جمع‌آوری کمک برای آزادی زندانیان آبرومند، جمع‌آوری فطریه و کفاره، از دیگر برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان است. مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) مازندران اظهار کرد: مسئولیت دبیرخانه شورای زکات از سه سال گذشته از سوی مجلس شورای اسلامی به کمیته امداد امام خمینی(ره) واگذار شده و چنانچه نهادها، خیریه‌ها، مؤسسات و ... قصد جمع آوری فطریه و کفاره روزه‌داران را دارند جهت تعبیه صندوق‌های متحد‌الشکل و دریافت مجوز جانمایی صندوق بایستی به دبیرخانه شورای زکات در اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مراجعه، در غیر این صورت با افراد خاطی،  برخورد انتظامی می‌شود. خانه‌دار شدن 200 یتیم در مازندران وی از راه‌اندازی پویش ساخت مسکن ایتام خبر داد و گفت: تلاش داریم تا پایان سال 200 یتیم فاقد مسکن تحت پوشش امداد استان به همت خیرین و یا بهره‌مندی از منابع کمیته امداد خانه‌دار شوند. نوروزی به اقبال عمومی مردم و خیرین از برپایی جشن‌های «لذت لبخند» در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ادامه داد: این جشن‌ها تا 27 رمضان به جزء شب‌های با فضیلت قدر در شهرهای استان برگزار می‌شوند. اجرای طرح حامی‌یابی در ماه رمضان وی به اجرای طرح حامی‌یابی برای خانواده‌های محسنین وایتام از 15همزمان با ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) تا 21 ماه مبارک رمضان سالروز شهادت امیرالمؤمنین علی(ع) در سراسر استان اشاره کرد و افزود: ثبت نام از حامیان طرح ایتام و محسنین روز 21 رمضان در تمامی میادین اصلی شهرستان های استان انجام می‌شود. گلریزان 800 میلیون تومانی وی با بیان اینکه خیران در جشن «لذت لبخند» دابودشت آمل روز گذشته، 800 میلیون تومان گلریزان داشتند، گفت: مردم نیک‌اندیش استان می‌توانند کمک‌های خود را برای شرکت در پویش ساخت مسکن ایتام از طریق #0029*741* و وارد کردن کد شناسه مختص پویش 33363 پرداخت کنند.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: رضا نوروزی طرح ایتام روز قدس جمع آوری فطریه و زکات ساخت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی

️مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۴۰ درصد ایجاد اشتغال در کشور را کمیته امداد ایجاد می‌کند و سال گذشته در استان در حوزه اشتغال ۱۲ هزار و ۴۸۱ نفر نفر موفق به اخذ وام و تسهیلات اشتغال شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا مهرافروز در نشست هم‌اندیشی با فرماندار شهرستان ارومیه اظهار کرد: در حوزه کمیته امداد امام خمینی (ره) بیشتر به دنبال ایجاد بستر و فضاهایی هستیم تا موانع و مشکلات پیش‌رو را با همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌ها حل کنیم.

️وی در ادامه تهدیدها را زمینه‌سازی برای پویایی برشمرد و افزود: هر تهدیدی را می‌توان به فرصت تبدیل کرد و از آن بهره برد، اگر تهدیدی نباشد تحرکی هم نخواهد بود و فضایی ایجاد نخواهد شد که برای آن تصمیم‌گیری، بازخوانی و بازیابی شود.

️مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اقداماتی را که موفق بوده است، ادامه می‌دهیم و در خصوص مابقی اقدامات نیز تجدیدنظر می‌شود، گفت: برجسته‌ترین خدمت، اشتغال‌زایی و توانمندسازی اقتصادی است.

مهرافروز ادامه داد: اساسنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) و شعار اصلی آن ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌ها است تا دغدغه‌هایشان حل شود که در حوزه اشتغال این امر به وقوع پیوسته است.

️وی تصریح کرد: بیش از ۴۰ درصد ایجاد اشتغال در کشور را کمیته امداد ایجاد می‌کند و سال گذشته در استان در حوزه اشتغال ۱۲ هزار و ۴۸۱ نفر نفر موفق به اخذ وام و تسهیلات اشتغال شده‌اند.

مدیرکل امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ارائه مشاوره به خانواده‌ها، اجرای برنامه‌های فرهنگی و برپایی اردوهای زیارتی و تفریحی و حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان را از دیگر خدمات این نهاد عنوان کرد.

کد خبر 748572

دیگر خبرها

  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد