Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@12:55:51 GMT

جهانبخش فاجعه نقل و انتقالات برایتون

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۲۸۹۴

جهانبخش فاجعه نقل و انتقالات برایتون

یک رسانه انگلیسی به شدت از عملکرد ضعیف هافبک ایرانی برایتون انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، سایت «wearebrighton» انگلیس امروز در گزارشی مفصل به نقل و انتقالات تابستان گذشته باشگاه برایتون پرداخت و به انتقاد از کریس هیوتن، سرمربی اخراجی تیم و پل وینستالی، مدیر نقل و انتقالات باشگاه پرداخت.

بیشتر بخوانید:

امسال، سال جهانبخش نبود

این سایت انگلیسی درباره عملکرد و جذب علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی تیم به شدت انتقاد کرد و نوشت: جهانبخش ثابت کرد فاجعه نقل و انتقالات بود، چون ۱۷ میلیون پوند برایش هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برخی از طرفداران او می‌گویند که هیوتن نتوانسته به خوبی بازی بگیرد. اما با این وجود او گران قمیت‌ترین بازیکن برایتون شد و در ۲۵ بازی فصل و حضور ۱۵۳۰ دقیقه نتوانست گل یا پاس گلی بدهد.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز بندر فجیره برایتون علیرضا جهانبخش فوتبال لیگ جزیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی

به گزارش "ورزش سه"، آینده رونالد آرائوخو در بارسلونا در طول این فصل بارها مورد گمانه‌زنی قرار گرفته است. بایرن مونیخ در ماه ژانویه علاقه زیادی به جذب او نشان داد و حالا صحبت‌هایی در مورد احتمال جدایی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو مطرح شده است.

آرائوخو پس از اخراج در شب شکست سنگین بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن که به حضور آنها در لیگ قهرمانان اروپا پایان داد، لحظات سختی را پشت سر می‌گذارد. به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد باشگاه کاتالان در صورت رسیدن پیشنهاد قابل قبول، آماده فروش او در تابستان است.

اگرچه ترجیح آرائوخو ماندن در بارسلوناست، اما در خبر جدیدی از نشریه اسپورت به‌نظر می‌رسد مدافع اروگوئه‌ای آماده است تا در تابستان بارسا را ترک کند، مشروط بر اینکه باشگاه با خروج او کاملاً موافق باشد.

در هفته گذشته اعلام شد که آرائوخو و بارسا در حال مذاکره بر سر قرارداد جدیدی هستند اما حالا ممکن است تمام مذاکرات تا تابستان و پنجره نقل و انتقالات متوقف شوند و مدافع جوان به ترک بارسا نزدیک‌تر شود.

دیگر خبرها

  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • گل آلوارز به برایتون (برایتون 0-4 منچسترسیتی)
  • گل دوم فیل فودن به برایتون (برایتون 0-3 منچسترسیتی)
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر