Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، احمد جمالدینی در طی بازدید از بیمارستان، بر اجرای عملیات جاده دسترسی آسفالته به این مرکز درمانی تاکید کرد و گفت: یکی از مشکلات بیمارستان، عدم برخورداری از جاده آسفالت مناسب و ایمن بوده که باعث نارضایتی و بروز برخی از مشکلات برای شهروندان شده بود.

جمالدینی خاطرنشان کرد: برای انجام این پروژه، بیش از ۴ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات شهرداری های شهرستان، راهداری و حوزه خیرین هزینه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرپرست فرمانداری شهرستان سیریک با تاکید بر اینکه مشکلات حوزه درمان شهرستان باید با حضور مسئولین و خیرین مرتفع گردد، افزود: ساخت محل امحای زباله و خرید تجهیرات مورد نیاز بیمارستان با مشارکت خیرین در حال انجام است که امیدواریم هرچه زودتر شاهد ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان سیریک راه اندازی بخش تالاسمی در بیمارستان را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: راه اندازی بخش تالاسمی در بیمارستان این شهرستان علاوه بر سهولت دسترسی بیماران به خدمات اولیه درمانی، بخش عمده ای از مشکلات این بیماران را حل خواهد کرد.

سرپرست فرمانداری در حاشیه بازدید از بخش های مختلف بیمارستان ضمن عیادت از بیماران بستری، با پرسنل حاضر در بیمارستان دیدار و گفتگو کرد.

شهرداران شهرهای سیریک، گروگ و کوهستک، رییس شورای اسلامی استان، نایب رییس و اعضای شورای اسلامی شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستانی در این بازدید فرماندار شهرستان سیریک را همراهی کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان درمان شورای اسلامی شهرداری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۲۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه

فرامرز دهمرده رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه گفت:  این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • مشکلات بانوان را باید با راهکار‌های استانی و بومی مرتفع کرد