Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های شهرضا و دهاقان گفت: پژوهشکده علوم قرآنی شهرستان شهرضا به عنوان نخستین پژوهشکده علوم قرآنی استان اصفهان تا پایان ماه مبارک رمضان افتتاح خواهد شد.

«سعید طبیبیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان فرارسیدن ماه پرخیر و برکت رمضان را تبریک گفت و پیرامون این ماه اظهار داشت: ماه رمضان ماه رحمت و بندگی بندگان خدا است و در آن ارتباط خالق و مخلوق یسیار نزدیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضان ماهی است که در آن قرآن نازل شده و ما باید هرچه بیشتر از محضر قرآن بهره ببریم.

 

رئیس اداره ارشاد شهرستان شهرضا درباره برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان شهرضا در این ماه خاطرنشان کرد: برگزاری نزدیک به ۳۰۰ محفل قرآنی از جمله برنامه‌های جزء‌خوانی در مساجد و منازل، برنامه‌های جزء‌خوانی بانوان، و غیره، از برنامه‌های قرآنی اداره ارشاد شهرستان شهرضا در ماه مبارک رمضان است. مشابه همین برنامه‌ها  در شهرستان دهاقان نیز برگزار می‌شود.

 

وی از ایجاد پژوهشکده قرآنی در شهرضا خبر داد و افزود: یکی از پروژه‌هایی که در شهرضا استارت خورده، ایجاد پژوهشکده قرآنی با کمک روحانیون و نیز تحصیل‌کرده‌های دانشگاهی فعال در حوزه علوم قرآنی است.

 

طبیبیان ادامه داد: در این راستا، با خیّران برای تهیه مکان صحبت شده و همچنین پژوهشگرانی که قرار است مسئولیت این پژوهشکده را به عهده بگیرند جلساتی را برگزار کرده‌اند و با یاری خداوند تا پایان ماه مبارک رمضان، این پژوهشکده که نخستین پژوهشکده علوم قرآنی استان خواخد بود افتتاح خواهد شد./

 

پایان پیام/123

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان نمایشگاه قرآن اردبیل خبرگزاری مجلس قرآن کریم حرم حضرت معصومه س طرح بسیج ملی فشار خون بالا شهرضا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان شهرستان شهرضا رمضان ماه مبارک رمضان علوم قرآنی ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی برگزار می‌شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، نشست «مصحف نور بر صفحۀ سیما؛ واکاوی برنامه‌سازی قرآنی»؛ با نگاهی به برنامه تلویزیونی محفل، امروز سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

علی‌رضا معاف کارشناس فرهنگی و فعال قرآنی، مرتضی روحانی پژوهشگر فلسفه و فعال رسانه‌ای، مسلم نادعلی‌زاده پژوهشگر و مدرس دانشگاه، سیدمحمدحسین هاشمی گلپایگانی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی محفل و علی‌رضا بلیغ پژوهشگر فلسفه علوم اجتماعی و دبیر نشست در این رویداد حضور دارند.

نشست «مصحف نور بر صفحۀ سیما»، امروز سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶ با پخش زنده از صفحۀ آپارات پژوهشکده (http://www.aparat.com/rcica.ir) و همچنین در طبقه سوم پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی واقع در حوزه هنری میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی برگزار می‌شود
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد