Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه گنجی مسئول پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام، در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ویژه برنامه وفات حضرت خدیجه (س) در میدان امام حسین (ع) اظهار کرد: ویژه برنامه هیئت رزمندگان اسلام با نام «مادر اُمت» همزمان با وفات حضرت خدیجه (س) صبح روز پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به حضور جمعی مردم در این مراسم، از سخنرانان و شاعران این مجلس نام برد و گفت: ویژه برنامه وفات حضرت خدیجه (س) از ساعت ۹:۳۰ با حضور حمیدرضا برقعی شاعر اهل بیت (ع) و سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۲ ظهر ادامه خواهد داشت.

مسئول پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام افزود: در این برنامه مرضیه هاشمی خبرنگار ارشد شبکه پرس‌تی‌وی بیانیه هیئت رزمندگان اسلام را می‌خواند و حسین حقیقی به اجرای موسیقی خواهد پرداخت.

گنجی در پایان این مصاحبه یادآور شد: احتمالا بنا به پژوهش‌های بسیاری که حجت الاسلام رفیعی درباره حضرت خدیجه (س) دارد، از او تجلیل می‌شود و مراسم رونمایی از پژوهش‌های گام دوم انقلاب را هم خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رمضان98 مناسبت های مذهبی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان

 احمد حیدری نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله مطهری و بزرگداشت مقام شامخ معلم، بیان کرد: به همین مناسبت در سپاه شهرستانی سراوان بیش از ۲۷ عنوان برنامه برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به برگزاری جلسات برنامه ریزی برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان، خاطرنشان کرد: غبار روبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی از جمله برنامه های این هفته در سپاه شهرستانی سراوان است.
 
جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان با بیان فضاسازی تبلیغاتی هفته عقیدتی سیاسی در حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج، تصریح کرد: برگزاری جلسات روشنگری و جهاد تبیین، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، زنگ انشاء مطهر، محافل جهاد تبیین ویژه بسیجیان حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان خواهد بود.
 
حیدری نیا اذعان کرد: باتوجه به نیازمندی شهرستان و اعلام نیاز سازمان انتقال خون و فرآورده‌های خونی شهرستان برنامه محوری اهدای خون توسط پاسداران و بسیجیان نیز به همین مناسبت انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی
  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی آغاز شد
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)