Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@08:17:19 GMT

کشف جسد ۳ نفر در کوه‌های میاندوآب

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۳۲۴۲

کشف جسد ۳ نفر در کوه‌های میاندوآب

بخشدار باروق میاندوآب از کشف جنازه سه نفر صبح امروز در منطقه صعب العبور این بخش خبر داد.

علی ابراهیم نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر افزود: این جسدها متعلق به سه مرد است که دو برادر و یک فرزند از اهالی روستای حاجی کندی باروق بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه طبق بررسی‌های اولیه بیش از ۵ روز از مرگ این افراد سپری شده است، افزود: خانواده‌های آنها اعلام کرده‌اند بیش از ۷ روز است خانه را به قصد برداشت گیاهان خوراکی از روستاهای "حاجی کند" و "ممدقولوقیشلاقی" ترک کرده‌اند که امروز جسد این سه نفر داخل چادرشان پیدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار باروق با اعلام اینکه نیروهای امدادی و انتظامی هم اکنون در محل حادثه حضور دارند، گفت: با توجه به صعب العبور بودن منطقه از هلال احمر برای انتقال اجساد درخواست هلی کوپتر کرده‌ایم. بعد از انتقال آنها و بررسی کارشناسان پزشکی قانونی، علت دقیق فوت این افراد اعلام خواهد شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۳۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت۲۳:۳۱دقیقه۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ در محور میاندوآب _مهاباد گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو سواری پراید دریافت شد.   وی افزود:نجاتگران هلال احمر پایگاه امداد و نجات برده رشان میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   محبوبی گفت:این حادثه ۳مصدوم داشت که مصدومین حادثه بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود
  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب