Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@00:11:24 GMT

وظیفه مهم روحانیون «تشریح بیانیه گام دوم انقلاب» است

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۳۴۱۲

وظیفه مهم روحانیون «تشریح بیانیه گام دوم انقلاب» است

به گزارش ایکنا از هرمزگان؛ حجت‌الاسلام بهزاد بیرانوند، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر خمیر، چهار شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران به تحولات منطقه پرداخت و اظهار کرد: امروز رژیم آل سعود جنایات مختلفی را علیه کشور‌های بی‌دفاع و مظلوم نظیر یمن انجام می‌دهد و کودکان بی‌گناه، زنان و مردان در خاک و خون می‌غلتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: رژیم آل سعود که به فروپاشی و سرنگونی نزدیک شد، به‌جایی رسیده که رئیس‌جمهور آمریکا بار‌ها این کشور را مورد تحقیر قرار داده و خواستار دریافت دلار‌های نفتی از آل سعود شده تا از آنان دفاع کند.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر خمیر افزود: در طول تاریخ بار‌ها ثابت‌شده که هرگاه کشوری به آمریکای جنایتکار اعتماد کرده جز سرنگونی و ویرانی چیزی برای آن‌ها باقی نمانده که نمونه بارز آن صدام بود که با خواری و حقارت دستگیر و اعدام شد.
وی اظهار کرد: امروز کار رژیم صهیونیستی به‌جایی رسیده که نمی‌تواند در برابر دو روز حملات گسترده رزمندگان مقاومت غزه تحمل نماید و خواستار آتش‌بس می‌شود و این نشان‌دهنده آن است که اسرائیل غاصب مانند خانه عنکبوت در حال نابودی و اضمحلال است.
این مقام مسئول افزود: جمهوری اسلامی در چهل‌سالگی به اوج اقتدار خود دست‌یافته و استقلال و عزت خود را در مقابل غرب و شرق حفظ کرده و بعد از سقوط بلوک شرق بنا به فرموده رهبر انقلاب، امروز غرب هم در حال سقوط است و باید این قدرت را در منابر برای مردم تشریح کرد.
حجت‌الاسلام بیرانوند گفت: ایران اسلامی امروز به اقتدار و عزت رسیده و آمریکا و صهیونیست‌ها جرئت چپ نگاه کردن به این خاک مقدس را ندارند و باید در این عرصه شکرگزار نعمت، ولی فقیه و دستاورد‌های ارزشمند انقلاب باشیم.
وظیفه مهم روحانیون «تشریح بیانیه گام دوم انقلاب» است
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر خمیر با بیان اینکه تشریح بیانیه گام دوم انقلاب از وظایف مهم روحانیون مستقر و طرح هجرت است، افزود:انقلاب اسلامی در شرایط حساس و تاریخی قرار دارد و هیچ مقطعی به‌اندازه دوران انقلاب اسلامی، میدان ترویج و تبلیغ دین باز نبوده است.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ضمیمه «گام دوم انقلاب»، ابراز کرد: وظیفه همگی ماست که زمینه ظهور امام عصر (عج) را فراهم کرده و پرچم انقلاب اسلامی را به دست حضرت بدهیم و این برای روحانیون یک رسالت است.
حجت‌الاسلام بیرانوند با بیان اینکه باید برای ارتقای معرفت دینی و تعمیق باور‌های اعتقادی در جامعه تلاش کنیم، تصریح کرد: در صورت موفقیت در تحقق این موضوع بسیاری از مشکلات ما از میان خواهد رفت.
وی در پایان گفت: روحانیون مردم را نسبت به تهدیدات دشمن آگاه کرده و از مسئولین در جهت عمل به بیانیه گام دوم انقلاب و حل مشکلات مردم مطالبه گری کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب بندر خمیر ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد

شورای روابط اسلامی آمریکایی (CAIR) در بیانیه‌ای در واکنش به تصویب کمک کلان دولت بایدن به رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بایدن و بسیاری از اعضای کنگره با ارائه بی‌قید و شرط میلیاردها دلار کمک نظامی به اسرائیل در حالی که این رژیم همچنان به کشتار فلسطینیان در غزه ادامه می‌دهد، مرگ اخلاقیات را رقم زدند.

به گزارش ایسنا، شورای روابط آمریکایی-اسلامی (CAIR) در بیانیه خود آورده است: رئیس‌جمهور بایدن و بسیاری از اعضای کنگره با ارائه بی قید و شرط ۱۷ میلیارد دلار به دولت اسرائیل به‌رغم کارزار بی امان نسل‌کشی که منجر به کشته شدن بیش از ۳۴۰۰۰ نفر شده است، مرگ اخلاقیات را رقم زدند.

«نهاد عوض» مدیر اجرایی ملی CAIR در بیانیه‌ای گفت: دولت بایدن اکنون از نقطه مرگ اخلاقیات عبور کرده است. بایدن با امضای قانونی که به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل چک سفید دیگری به ارزش ۱۷ میلیارد دلار برای نسل کشی‌اش می دهد، به روح ملت ما خیانت کرده و به اراده مردم آمریکا که اکثراً از آتش‌بس حمایت می کنند و با کمک های بی‌قید و شرط به اسرائیل مخالف هستند، بی اعتنایی کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: در ۶ ماه گذشته، دولت اسرائیل حداقل ۳۴۰۰۰ فلسطینی را که بیشتر آن‌ها زن و کودک بودند، قتل عام  کرد و افراد زیادی از جمله یک امدادگر آمریکایی از آشپزخانه مرکزی جهانی را به قتل رساند. دادن میلیاردها تسلیحات بیشتر به دولت اسرائیل علیرغم همه آن جنایات جنگی بی‌وجدانی است. مردم آمریکا، از جمله مسلمانان آمریکا، هرگز این روز سیاه را فراموش نخواهند کرد و هرگز دولت بایدن و بسیاری از اعضای کنگره را به خاطر اینکه ملت ما را در یک نسل کشی شریک ساختند، نخواهند بخشید.

این شورا تاکید کرده است: آمریکایی‌ها با همه ادیان و پیشینه‌ها اکنون باید صدای خود را بلند کرده و تلاش‌های خود را برای تضمین آتش‌بس، دسترسی کامل به کمک‌های بشردوستانه و گام‌های مشخص برای پایان دادن به اشغالی که چرخه‌های خشونت را برای نسل‌ها آغاز کرده است، دو چندان کنند. این باید یک بار برای همیشه، اینجا و اکنون پایان یابد.»

شورا با یادآوری این نکته که دوشنبه آینده قرار است نهمین سالانه شورای سازمان‌های مسلمانان ایالات متحده (USCMO) را در کنگره برگزار کند، اعلام کرده است که در این مراسم بیش از ۵۰۰ نماینده مسلمان ثبت نام شده از بیش از ۲۰ ایالت از درخواست آتش بس فوری و دائمی و حمایت از آزادی بیان دانشجویان برای اعتراض در حمایت از حقوق بشر فلسطینی دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • احمدیان اهداف سفرش به روسیه را تشریح کرد
  • جزئیات اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی تشریح شد
  • تشریح ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران در برنامه گفتگوی ویژه خبری