Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@18:37:20 GMT

محدوديت هاي ترافيکي پايان هفته اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۳۶۱۷

محدوديت هاي ترافيکي پايان هفته اعلام شد

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- مرکز مديريت هاي راه هاي کشور، محدوديت هاي ترافيکي پايان هفته در برخي محورهاي برون شهري در دوره زماني 25 تا 28 ارديبهشت را اعلام کرد.

بر اساس‌ اطلاعات سامانه‌‌ هوشمند تردد شمار بر‌خط‌ و دوربين‌هاي نظارت تصويري مرکز مديريت هاي راه هاي کشور، ‌در حال حاضر به غير از محورهاي مسدود و ممنوع ذکر شده در اين گزارش، بقيه محورهاي مواصلاتي کشور باز است و تردد در آنها به‌ روال عادي ‌جريان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين مرکز از محدوديت ترافيکي پايان هفته در محورهاي هراز و کندوان و انسداد 17 مسير مواصلاتي خبر داد که بر اساس آن، در محور هراز تردد‌ کاميون غير از حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 24 امروز و ساعت 8 تا 24 دو روز آينده ممنوع است.
همچنين مجموع تردد ثبت ‌شده در شبانه‌روز گذشته براساس‌ آخرين اطلاعات حاصل از رصد 2 هزارو 247 دستگاه ترددشمار فعال در محورهاي برون‌ شهري، نسبت به روز قبل 1.6 درصد افزايش نشان مي‌دهد.
در همين مدت، سهم وسايل نقليه سنگين در ترافيک راه‌ها 17.2 درصد، اوج تردد بين ساعت هاي 18 تا 19 و کمترين تردد بين ساعت هاي سه تا چهار بوده است.

‌* پرترددترين جاده‌هاي کشور
آزاد راه قزوين- کرج، کرج - تهران، کرج- قزوين و تهران- کرج به ترتيب پرترددترين جاده کشور گزارش شده اند.
*آخرين وضعيت جوي و ترافيکي برخي محورها
در حال حاضر تردد روان در محورهاي چالوس، هراز، فيروزکوه و آزادراه رشت- قزوين (رفت و برگشت) و بارش پراکنده باران در محور فيروزکوه محدوده شيرگاه گزارش شده است.
البته بارش پراکنده باران در برخي محورهاي استان‌هاي مازندران و گلستان گزارش شده است.
*محدوديت‌ ترافيکي جاده‌هاي منتهي به شمال کشور تا روز ‌شنبه
‌تردد موتور‌سيکلت از ساعت 12 امروز (چهارشنبه) تا ساعت 6 روز شنبه 28 ارديبهشت از محورهاي کرج - چالوس‌، هراز‌، فيروزکوه و محور تهران - سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است، تردد موتورسيکلت‌هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت‌هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيک بلامانع خواهد بود.
‌در محور کندوان، ‌تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 27 ارديبهشت، از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و ‌با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 تا 24 روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت يک‌طرفه خواهد بود.
در محور هراز،‌ تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا 24 روز جمعه 27 ارديبهشت، از رودهن به سمت آمل ممنوع است و‌ با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 19 تا 24 روز جمعه، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت يک‌طرفه خواهد بود.
‌در محور کندوان‌؛ تردد انواع تريلر‌، کاميون و کاميونت از مسير کرج به چالوس و بالعکس همچنان ممنوع است.
در محور هراز‌ تردد‌‌ تريلرها همچنان ممنوع است و تردد‌ کاميون‌ها و کاميونت‌ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 24 امروز (چهارشنبه) و نيز از ساعت 8 تا 24 روزهاي پنجشنبه و جمعه اين هفته از محور هراز ممنوع است.
*ممنوعيت تردد به دليل مداخلات جوي و شرايط نامناسب فيزيکي راه‌
براساس اين گزارش، مسير فرعي شمشک -ديزين، در استان‌هاي البرز و تهران ‌تا اطلاع بعدي به دليل نبود ايمني کافي مسدود است.
جاده راميان- اولنگ- شاهرود ‌در استان‌هاي گلستان و سمنان‌، مسير بندر ترکمن- سه راهي يساقي و جاده گميشان- خواجه نفس در استان گلستان‌ و مسير وازک- بلده در استان مازندران به علت نبود ايمني تا اطلاع بعدي مسدود است.
همچنين جاده شوشتر- چغازنبيل‌‌، اهواز- آبادان، کمربندي بستان‌ و مسير بستان- چذابه و جاده قديم بستان- چذابه‌ و بستان‌- سوسنگرد در استان خوزستان‌ تا اطلاع بعدي به دليل نبود ايمني کافي مسدود است.
جاده سي‌سخت- پادنا در استان کهگيلويه و بوير‌احمد، جاده گنجنامه- تويسرکان‌، در استان همدان‌، ‌سروآباد- پاوه‌، در استان کردستان‌، جاده قديم خرم آباد- پل دختر و ‌پلدختر- کوهدشت‌ در استان لرستان و جاده اهرم - فراشبند در استان بوشهر نيز ‌تا اطلاع بعدي به دليل نبود ايمني کافي بسته است.
‌همچنين جاده هاي دره شهر - پلدختر در استان ايلام، شهداد- اندوهجرد و شهداد- نهبندان، در استان کرمان تا اطلاع بعدي‌ به دليل نبود ايمني کافي مسدود است.
هموطنان مي توانند براي دريافت آخرين وضعيت راه هاي کشور، عدد 141 را به شماره 1000141 پيامک کنند يا با شماره‌ تلفن هاي 141و 88925252 تماس برقرار کنند.
اقتصام*1070**2022*
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۳۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  محدودیت های تردد  در راستای تعمیر و نگهداری محورها انجام شده است گفت: در  پی اجرای عملیات استقرار بالابر و کالیبراسیون دوربین‌های ثبت تخلف در مسیر رفت و برگشت محور تهران- شریف آباد، محدودیت تردد  از امشب تا ۲۰ اردیبهشت ماه در این محور اعمال مي‌شود.

وی افزود در پي اجراي عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه-دماوند، محدودیت تردد در این  به صورت ۲۴ ساعته تا ۱۰ خرداد ماه در کیلومتر ۳۲ تا ۳۳ در محور اعمال مي‌شود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور  افزود: در پي اجراي عملیات استقرار بالابر، تامین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های نظارت تصویری در مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران-ساوه، محدودیت تردد در این محور اعمال مي‌شود.

وی افزود: در پي اجراي عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های ثبت تخلف جاده‌ای در مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران-پردیس، محدودیت تردد  تا ۲۰ اردیبهشت ماه  در این محور اعمال مي‌شود.

وی  اظهار کرد: محور كرج - چالوس ازكیلومتر ۱ تا ۶ (محدوده كندر) به علت ادامه عملیات عمرانی (فنس كشی سنگ) از امروز  ۹ اردیبهشت تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ تا ۱۵ مسدود است.

وی افزود : تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیركبیر) تا كندر در زمان اجرای عملیات ممنوع بوده و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌‌شود.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می شود