Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:20:02 GMT

اولین دوره آموزش حقوق شهروندی در دانشگاه قزوین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۳۷۵۰

اولین دوره آموزش حقوق شهروندی در دانشگاه قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از اعلام آمادگی وزارت علوم برای برگزاری دوره‌های آموزش حقوق شهروندی برای کارکنان (در قالب طرح آموزش ضمن خدمت) و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها (در قالب طرح توانمند سازی) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی از سراسر کشور برای برگزاری دوره‌های مذکور اعلام آمادگی کردند که به ترتیب وصول درخواست، اولین دوره آموزش حقوق شهروندی مختص کارکنان با استفاده از اساتید مجرب و مربیان حقوق شهروندی با مشارکت مطلوب کارکنان و اعضای غیر هیأت علمی در دانشگاه قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این کارگاه سید ابوالحسن نائینی رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین، با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ شهروندی اعلام کرد: این دانشگاه با همکاری حوزه دستیاری ویژه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دبیرخانه دائمی حقوق شهروندی، آمادگی تأسیس و راه اندازی کتابخانه تخصصی حقوق شهروندی را در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه دارد.

این کارگاه آموزشی در روزهای شنبه و یکشنبه ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات این دانشگاه با حضور حدود دویست نفر از کارکنان برگزار شد و به شرکت کنندگان گواهی حضور در دوره با تأیید دانشگاه و حوزه دستیاری اعطا خواهد شد.

کد خبر 4617452 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین حقوق شهروندی وزارت علوم تحقیقات و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، به همت بسیج دانشجویی بعد از ظهر یکشنبه تجمع دانشجویی تا مسجدالاقصی با حضور دانشجویان قزوینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این تجمع که جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مسؤولان این دانشگاه حضور داشتند از خیزش دانشجویان ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا حمایت شد.

در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیر سر آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

گفتنی است روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای قزوین تجمع اعتراضی را در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار کرده بودند.

کد خبر 6091175

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد