Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال درخواست مقامات فلسطین از شهروندان برای حضور میلیونی در راهپیمایی امروز (چهارشنبه)، رژیم صهیونیستی نیرو و تجهیزات بیشتری را به مرزهای غزه فرستاد.

به گزارش ایسنا، سایت ارم نیوز به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به دنبال دعوت مقامات فلسطینی از شهروندان برای مشارکت میلیونی در راهپیمایی امروز به مناسبت هفتاد و یکمین سالروز "نکبة"، ارتش این رژیم تصمیم گرفته تا نیرو و تجهیزات بیشتری را به مرزهای غزه ارسال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، این تصمیم به دنبال شکل گیری درگیری و تنش احتمالی میان نیروهای رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین در جریان این راهپیمایی اتخاذ شده است.

در همین راستا، شبکه کان اسرائیل گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی راه‌های نزدیک به نوار غزه را از صبح امروز بسته و انتظار می‌رود که هزاران فلسطینی از نوار غزه به اطراف دیوار حائل برسند.

طبق اعلام این شبکه، همزمان با تلاش گروه‌های فلسطینی برای افزایش میزان حضور مردم برای شرکت در راهپیمایی بازگشت در مرزهای نوار غزه، انتظار می‌رود که شلیک بالون‌های ‌آتش زا از نوار غزه نیز از سر گرفته شود.

این اقدامات پس از آن انجام شده که جنبش جهاد اسلامی و حماس ضمن دعوت از مردم فلسطین برای حضور پر شور در راهپیمایی میلیونی امروز بر ادامه مبارزه برای دستیابی به حقوق ملت فلسطین تاکید کردند.

در چهاردهم ماه مه سال ۱۹۴۸ میلادی حادثه‌ای در تاریخ فلسطین روی داد که روز "نکبة" (روز مصیبت) نام گرفت و چنین روزی یادآور روزهای مهاجرت اجباری مردم فلسطین و ورود یهودیان از سراسر جهان به اراضی اشغالی و شهادت بیش از ۱۵ هزار فلسطینی است و و در چنین روزی موجودیت رژیم صهیونیستی به طور یکجانبه از سوی رهبران صهیونیست اعلام و با حمایت استعمارگران تاسیس شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی روز نکبت فلسطين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه

به دنبال حمله راکتی مقاومت فلسطین، آژیر خطر در سدیروت به صدا درآمد.

رادیو سراسری رژیم اشغالگر اذعان کرد که ۲ راکت از غزه به سمت سدیروت شلیک شده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد برای اولین بار در یک ماه گذشته، شهر اشدود با موشک های مقاومت فلسطین در غزه مورد حمله قرار گرفت.

این در حالی است که توپخانه رژیم صهیونیستی بیت حانون، جبالیا، اردوگاه نصیرات و سایر مناطق مرکزی نوار غزه را هدف حملات خود قرار داده است.

در همین راستا، وزارت بهداشت نوار غزه جدیدترین آمار شهدا ‌و مجروحان حملات ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر و اعلام کرد که در جریان این حملات از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲)، ۳۴ هزار و ۴۸۸ شهروند فلسطینی شهید شدند.

وزارت بهداشت نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی مرتکب ۳ مورد جنایت شد که در نتیجه آن، ۳۴ نفر شهید و ۶۸ نفر دیگر مجروح شدند.

این وزارتخانه افزود: با احتساب این شهدا، تعداد شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۳) تا کنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و تعداد زخمی ها به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در غزه
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • شهادت ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه
  • تأکید مجدد السیسی بر ضرورت آتش بس و ارسال کمک های بشردوستانه به غزه
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه
  • ۲ ژنرال صهیونیست: حمله به رفح خطرناک‌تر از تمام عملیات‌های ارتش در نوار غزه است