Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@17:34:17 GMT

آموزش دوخت چادر و نقاشی بر ملزومات حجاب در بوستان آب‌و آتش

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۳۷۸۵

آموزش دوخت چادر و نقاشی بر ملزومات حجاب در بوستان آب‌و آتش

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، جزئیات نشست‌ها، کارگاه‌های آموزشی و مسابقه زنده هفدهمین نمایشگاه عفاف و حجاب (گوهر زیبایی 2) که هم‌اینک در بوستان آب و آتش در حال برگزاری است، اعلام‌ شد.

این نشست‌ها با هدف توانمندی هنرمندان و تبلیغ و ترویج طراحی و تولید محصولات عفاف و حجاب با حضور اساتید و کارشناسان امر در محل نمایشگاه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزئيات اين بخش‌ها به شرح زير اعلام شده است:

کارگاه آموزشی «نقش‌اندازی با هنر روبان بر روی سجاده»، امروز چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه از ساعت 21 تا 22 با حضور آفاق امیریان برگزار می‌شود. فردا پنج‌شنبه آموزش دوخت چادر نماز توسط معصومه طاهری سرشت، ارائه می‌شود و روز جمعه نیز آموزش دوخت هزاره ( دوخت‌های سیستان و بلوچستان) از ساعت 21 تا 22 برگزار می‌شود. 

در ادامه این برنامه‌ها روز شنبه مرضیه زارع مسابقه زنده تصویرسازی (مانتو اجتماع ایرانی – اسلامی) مرحله یک را از ساعت 18 تا 19:30 برگزار می‌کند و روز یکشنبه از ساعت 21 تا 22:30 آموزش دوخت‌های برزیلی برروی ساق دست و روسری توسط احترام جانداری ارائه می‌شود. مسابقه زنده تصویرسازی ( مانتو اجتماع ایرانی – اسلامی) مرحله دو نیز روز دوشنبه از ساعت 18 تا 19:30 توسط مرضیه زارع اجرا شده و کارگاه طراحی و خلاقیت در پوشش ایرانی – اسلامی نیز روز سه‌شنبه از ساعت 21 تا 22 توسط سیده راضیه ابراهیمیان، برگزار می‌شود. 

یادآوری می‌شود، هفدهمین نمایشگاه عفاف و حجاب (گوهر زیبایی 2)، با همکاری بنیاد ملی مد و لباس اسلامی و ایرانی و منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از 21 اردیبهشت تا 14 خردادماه، از ساعت 18 تا 1 بامداد در بزرگراه حقانی، بوستان آب و آتش در حال برگزاری است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا اجتماعی بوستان آب و آتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، بزرگترین پیاده روی دغدغه مندان عفاف وحجاب شاهرود برای دفاع از طرح نور فردا سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

کانون بسیج معراج شهدا به طرف میدان امام خمینی (ره) مسیر این راهپیمایی بزرگ خانوادگی اعلام شده است.

این پیاده روی خانوادگی ساعت ۱۷:۳۰ آغاز و تا اذان مغرب و عشا ادامه خواهد داشت.

مسئولان برگزاری این مراسم بیان کرده‌اند که دغدغه مندان حجاب و عفاف شاهرودی در این مراسم با شعار «امروز سکوت حرام است» شرکت خواهند کرد.

اهداف این پیاده روی حفاظت از دین خانواده و استقلال کشور و حمایت از طرح نور اعلام شده است.

از آحاد مردم دعوت شده تا در این مراسم حضور پیدا کنند.

کد خبر 6092471

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟