Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار گرگان با اشاره به صدور هشدارهای لازم برای تخلیه منازل مسکونی در مناطق رانشی گفت: برای جلوگیری از خطرات احتمالی رانش در شهر گرگان در آینده باید ترانشه‌های این مناطق پایدارسازی شود که تثبیت این مناطق به ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عبدالرضا دادبود صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بعد از بارش‌های شدید ابتدای امسال شاهد رانش زمین در برخی از نقاط شهر گرگان بودیم که خوشبختانه تاکنون خسارت جانی در پی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هشدارهایی برای تخلیه منازل مسکونی مناطق در معرض خطر داده شده است، گفت: کسانی که واحدهای مسکونی خود را در مناطق رانشی تخلیه کنند، با تصویب شورای اسلامی شهر گرگان کمک هزینه پرداخت اجاره بها به آنان داده می‌شود.

گلستان| قطع گاز روستای «‌میان رستاق» در اثر رانش زمین؛ جاده دسترسی قابل بازگشایی نیست‌گلستان| رانش زمین راه روستای «‌میان‌رستاق» علی‌آبادکتول را مسدود کرد105 واحد مسکونی بر اثر رانش زمین در مینودشت به صورت کامل تخریب شد

شهردار گرگان افزود: پیگیری‌های زیادی در این باره انجام شده و فرمانداری، استانداری و بنیادمسکن قول‌هایی را برای پرداخت کمک‌های بلاعوض برای جابه جایی ساکنان این مناطق داده‌اند. ضمن اینکه ساکنان این مناطق برای ساخت و خرید مسکن جدید می‌توانند از تسهیلات نیز استفاده کنند.

وی بیان داشت: بیمه جامع شهر گرگان در مخاطرات نیز مبالغی را برای جبران این خسارت‌ها به ساکنان مناطق رانشی در این شهر پرداخت می‌کند.

دادبود تأکید کرد: برای جلوگیری از خطرات احتمالی رانش در شهر گرگان در آینده باید ترانشه‌های این مناطق پایدارسازی شود که تثبیت این مناطق به 190 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی اظهارداشت: با توجه به جمعیت ساکن در تپه‌های شهر گرگان و خطر رانش زمین، نگران حوادث ناخوشایند در این مناطق هستیم.

انتهای پیام/ ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش حسن‌نژاد امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه وزارت نیرو ۱۱ مصوبه در قالب ۱۳ پروژه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به لرستان داشته است، اظهار داشت: ۱۰ مورد از پروژه‌ها کاملاً عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه سه مورد در حال اجرا هستند، گفت: این سه پروژه ۳۶۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های وزارت نیرو در استان خبر داد و گفت: این اعتبار از سوی وزارت نیرو و از محل تنخواه ۱۴۰۳ اختصاص پیدا کرده است.

حسن‌نژاد با بیان اینکه سه پروژه سفر دولت شامل سد «مخمل کوه»، «معشوره» و «بختیاری» باید از سوی آب نیرو احداث و عملیاتی شوند، گفت: دو سد «چول هول» و «ده پهلوان» نیز در دست مطالعه هستند.

کد خبر 6087668

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • رانش زمین در جاده روستایی گلزار محمد_ یافت آباد
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا
  • امدادرسانی٩تیم عملیاتی هلال احمربه مردم زرند/تخلیه آب منازل
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • سیل مرگبار در چین/ ۴ نفر جان باختند+ تصاویر