Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@01:00:53 GMT

بیانیه نیروهای مسلح یمن درباره عملیات در عمق خاک عربستان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۴۲۱۲

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره،‌ سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن با قرائت بیانیه صادر شده از سوی این نیروها اعلام کرد: «از آنجا که نیروهای متجاوز به تجاوز علیه ملت آزاده یمن ادامه دادند، نیروی هوائی وابسته به نیروهای مسلح یمن موفق شدند در ماه رمضان بزرگ‌ترین عملیات از زمان آغاز تجاوز را علیه دشمن انجام دهند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد که تأسیاست حیاتی وابسته به دشمن متجاوز در عمق خاک عربستان در دو منطقه ریاض مورد هدف قرار گرفت.

این سخنگو گفت: « ما در این عملیات نظامی از طریق پهپادهای وابسته به نیروهای هوائی دو ایستگاه پمپاژ نفت در لوله‌های اصلی شماره ۷ و ۸ خط لوله که «رأس التنوره» و «ینبوع» را به یکدیگر متصل کرده و روزانه سه میلیون بشگه نفت پمپاژ می‌کنند، را هدف قرار دادیم».

وی تأکید کرد این عملیات نظامی موفقیت‌آمیز که با مشارکت و همکاری نیروهای شریف این مناطق صورت گرفت، ‌موفق به توقف کامل پمپاژ نفت در این خط لوله اصلی شد و به  صورت مستقیم بر اقتصاد دشمن تأثیر گذاشت. 

سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن گفت: «ما از طریق این عملیات نوعی به جنایت‌های دشمن علیه مردم عزیز کشور یمن و محاصره اقتصادی همیشگی پاسخ قانونی و مشروع دادیم و وعده فرماندهی انقلاب به انجام عملیات و هدف قرار دادن تأسیاست حیاتی دشمن در صورت ادامه تجاوز را عملی کردیم».

وی در ادامه خاطر نشان کرد که فرماندهی کل انقلاب بر آمادگی نیروهای مسلح با تمام تشکیلات و ارگان‌های آن برای انجام عملیات دیگر در صورت ادامه تجاوز و نقض حاکمیت ملی تأکید می‌کند و نیروهای مسلح نیز به کشورهای ائتلاف متجاوز نسبت به ادامه تجاوز و محاصره علیه مردم مقاوم یمن و غارت ثروت‌های آن و هدف قرار دادن ملت هشدار می‌دهد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حمله پهپادی نیروهای مسلح یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد: در راستای یاری مظلومیت ملت فلسطین و پاسخ به تجاوزات آمریکایی - انگلیسی به کشور ما، نیروی دریایی نیرو‌های مسلح یمن به لطف خداوند متعال، کشتی اسرائیلی ام اس سی داروین (MSC Darwin) را در خلیج عدن با موشک‌های دریایی مناسب و چند پهپاد هدف قرار داد و به فضل خدا این عملیات با موفقیت با اهداف خود رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

نیروی موشکی به یاری خداوند، تعدادی موشک بالستیک و بالدار به سمت اهداف دشمن اسرائیلی در منطقه ام الرشراش (ایلات) در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کرد.

نیرو‌های مسلح یمن به ادامه عملیات خود در یاری رساندن به ملت فلسطین از طریق ممانعت از دریانوردی اسرائیل یا کشتی‌هایی که به طرف بنادر اشغالگران می‌روند، در دریای سرخ و دریای عربی و در اقیانوس هند تاکید می‌کند و همچنین به انجام عملیات نظامی بیشتر علیه اهداف دشمن اسرائیلی در فلسطین اشغالی ادامه می‌دهد و این عملیات تا زمانی که تجاوزات متوقف نشود و محاصره از ملت فلسطین در نوار غزه برداشته نشود ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود/ صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی