Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در راستاي اجراي سياست هاي راهبردي و ماموريت هاي بيمه مرکزي و همچنين نظارت مستمر بر فعاليت شرکت هاي بيمه در چارچوب قوانين بالادستي و آيين نامه هاي مصوب از سوي شوراي عالي بيمه، برنامه بازديدهاي دوره اي از شرکت هاي بيمه در دستور کار بيمه مرکزي قرار گرف
به گزارش خبرگزاري آريا، غلامرضا سليماني با تاکيد بر تعامل هر چه بيشتر دستگاه ناظر از اعضاي هيات عامل بيمه مرکزي و مديران بيمه مرکزي خواست تا با حضور در شرکت‌هاي بيمه و تشکيل جلسات مشترک با مديران عامل و اعضاي هيات مديره اين شرکت ها ضمن بررسي آخرين وضعيت عملکرد فني، عمليات بيمه اي و صورت هاي مالي از نزديک در جريان آخرين تحولات بيمه اي قرار گرفته و رهنمودها و راهکارهاي حرفه اي و نظارتي خود را در اختيار متوليان و سياست گذاران صنعت بيمه قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اين گزارش اين هيات بلندپايه تاکنون از شرکت‌هاي بيمه ايران، آسيا، دانا، رازي، حکمت، کوثر، پارسيان و همچنين پژوهشکده بيمه بازديد داشته و با برپايي جلسات مشترک با مديران ارشد صنعت بيمه، موضوعات و مسائل في‌مابين را مورد بررسي قرار داده است.
گفتني است با تصميم رييس کل بيمه مرکزي در راستاي تقويت تعامل نهادناظر و صنعت بيمه اين بازديدها و نشست هاي مشترک به صورت دوره اي و مستمر براي در تمامي شرکت هاي بيمه ادامه خواهد داشت.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی

سالن جمهوری اسلامی در استانداری آذربایجان شرقی روز گذشته میزبان همایشی با عنوان «بررسی الزامات تحقق شعار سال» با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از فعالان اقتصادی و مدیران ارشد استان و با هدف همفکری و هم افزایی برای تحقق شعار سال بود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074537 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت