Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این گزارش نگاهی خلاصه به فعالیت‌های هنرپیشه‌ای خواهیم داشت که کسی تصور نمی‌کرد روزی آنقدر درگیر حاشیه‌ها بشود که به او لقب سلطان حاشیه بدهند.

به گزارش شریان نیوز،تابستان سال ۸۷ بود که سریالی به نام ترانه مادری روی آنتن شبکه سه رفت. بازیگر جوانی، با چشمان رنگی که نقش بچه درسخوان را در این سریال بازی می‌کرد خیلی زود مورد توجه قرار گرفت؛ این هنرپیشه کسی نبود جز محسن افشانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسی تصور نمی‌کرد آن بازیگر روزی آنقدر درگیر حاشیه‌ها بشود که به او لقب سلطان حاشیه بدهند. در این مطلب به فراز و نشیب زندگی کاری و حواشی این بازیگر خواهیم پرداخت.

محسن افشانی؛ از اجرا تا بازی

محسن افشانی با اجرای برنامه «سلام بهار» وارد فعالیت هنری شد. سریال «ترانه مادری» سکوی پرتاب وی به دنیای شهرت بود. اجرای «ماه عسل» در سال ۸۷ ایستگاه بعدی وی در فعالیت کاری‌اش بود، اما سرنوشت خوبی پیدا نکرد و از اوسط کار احسان علیخانی به این برنامه بازگشت که بعد‌ها باعث دلخوری افشانی هم شد. از آن سال به بعد وی در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی زیادی از جمله شوق پرواز، ساختمان ۸۵، کلانتر، سایه روشن، گشت ارشاد، گناهکاران و..... ایفای نقش کرد، اما موفقیت بازی در سریال ترانه مادری برای او تکرار نشد.

همچنین؛ محسن افشانی تجربه کارگردانی در فیلم‌های ماشین قشنگم، سه خط موازی و جواد و فرشته را نیز دارد.

چند سال قبل محسن افشانی در برنامه باربد بابایی درباره علت ازدواج نکردنش متاثر شد و گریه کرد. وی گفت که در گذشته تجربه تلخی در این باره داشته است. بعد از این ماجرا خانمی کلیپی را منتشر کرد و بیان کرد که عشق از دست رفته محسن افشانی بوده است که با تکذیب شدید این بازیگر همراه شد.

بعد از این حواشی، سفر استانبول، انتشار تصویر عجیب در استوری و تهدید‌های وی جنجال‌هایی بود که با این بازیگر همراه شد. سرانجام محسن افشانی در آذر ماه سال ۹۶ خبر ازدواجش را علنی کرد و گفت همان شخصی که به یادش روی آنتن زنده گریه کرده، همسر فعلی‌اش است.

تقابل محسن افشانی و آقازاده پُرحاشیه

حتما نام ساشا سبحانی را شنیده‌اید، آقازاده‌ای که با پست انتقادی صدرالساداتی از زندگی لاکچری فرزندان مسئولان بر سر زبان‌ها افتاد. بعد از این پست برخی سلبریتی‌ها انتقادات زیادی به ساشا سبحانی کردند، وی هم در واکنش به آن‌ها راز‌های زندگی برخی‌هایشان را افشا کرد تا نوبت به محسن افشانی رسید. اما ماجرای افشانی با دیگران تفاوت داشت، زیرا طبق تصاویری که منتشر شده بود گویا این دو نفر با هم دوستی داشته‌اند.

ساشا سبحانی تصاویر و ویدئو‌هایی خصوصی از محسن افشانی و همسرش را در فضای مجازی منتشر کرد. این بازیگر در پاسخ به اقدامات ساشا سبحانی گفت که تمام زندگی ساشا سبحانی قرض است و نام بردن از سلبریتی‌ها برای افزایش فالوور‌ها و کسب درآمد از طریق تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی است. دعوای این دو نفر به رو کردن مدرک از یکدیگر کشید، ولی بعد از مدتی به دلیل نبودن ساشا سبحانی در ایران این سر و صدا‌ها خاتمه یافت.

حرکات عجیب و غریب سلطان حاشیه
ویدئو‌های از محسن افشانی در این سال‌ها منتشر شده است که حرکات غیرمنتظره‌ای از وی را شاهد هستیم. از جمله این حرکات عجیب می توان به رفتار عجیب محسن افشانی در بیمارستان با ویلچر و حرکت عجیب «محسن افشانی» روی آنتن زنده اشاره کرد.

ماجرای جمع آوری پول برای حلما، تلاش برای حضور در ورزشگاه آزادی با همسرش، عکس گرفتن با زلزله‌زدگان و... نیز از حواشی زندگی محسن افشانی است.

برچسب هامحسن افشانی

منبع: شریان

کلیدواژه: محسن افشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!

یورگن کلوپ بعد از بازی با وستهم درباره درگیری لفظی عجیبش با ‏محمد صلاح گفت که در رختکن با ستاره مصری صحبت کرده و ‏ماجرا تمام شده است. ‏

به گزارش "ورزش سه"، وقتی در دقیقه 79 دیدار امروز لیورپول مقابل ‏وستهم محمد صلاح که برای ورود به زمین به جای لوئیس دیاز کنار ‏خط حضور داشت با سرمربی‌اش یورگن کلوپ درگیری لفظی پیدا کرد ‏هیچکس نمی‌توانست صحنه‌هایی که در حال پخش بود را باور کند. ‏

بازی دو تیم در زمان تعویض صلاح با تساوی 2-2 دنبال می‌شد و در ‏نهایت با همین نتیجه به پایان رسید. ‏

بلافاصله بعد از بازی همه خبرنگاران کنجکاو بودند که از کلوپ درباره ‏این درگیری عجیب سوال کنند ولی او همانطور که انتظار می‌رفت ‏نمی‌خواست روی این مسئله خیلی مکث کند. ‏

کلوپ درباره این درگیری لفظی با صلاح به گفتن این جمله اکتفا کرد: ‌‏"در رختکن با صلاح حرف زدیم و ماجرا تمام شد. برای من تمام شده ‏است". ‏

خبرنگار از کلوپ پرسید آیا معتقد است ماجرا برای صلح هم تمام ‏شده است؟ سرمربی لیورپول در پاسخ گفت: "بله، احساسم این ‏است". ‏

کلوپ درباره سوالی که یک خبرنگار از او درباره از دست رفتن شانس ‏لیورپول در کورس قهرمانی پرسید گفت: "الان در وضعیتی نیستم که ‏صریح درباره این موضوع صحبت کنم. اصلا نمی‌توانم به این موضوع ‏و جام و قهرمانی فکر کنم". ‏

او درباره نتیجه بازی با وستهم و آنچه در زمین گذشت گفت: "خیلی ‏ناراحت و سرخورده‌‌ام. بازی واقعا دشواری بود. ما در یک دوره 10 روزه ‌‏4 بازی انجام دادیم. معتقدم بازیکنانم عملکرد خیلی خوبی داشتند ‏ولی اجازه دادیم از هیچ گل بخوریم. از موقعیت‌های صفر درصد". ‏

tags # یورگن کلوپ ، لیورپول ، محمد صلاح سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • فیلم کامل ادعاهای جنجالی محسن افشانی علیه توماج صالحی
  • ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بازیگر فیلم اصغر فرهادی؛ همسر آینده ژوزه مورایس + عکس
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • عکس| این بازیگر ایرانی دل سرمربی سپاهان را برد!
  • عکس| این بازیگر ایرانی که دل سرمربی سپاهان را برد!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات