Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@06:12:43 GMT

مجتمع خدمات فناوری و آزمایشگاه‌های تخصصی راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۴۳۳۸

مجتمع خدمات فناوری و آزمایشگاه‌های تخصصی راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی نیک بخت با اشاره به راه اندازی مجتمع خدمات فناوری و آزمایشگاه‌های تخصصی گفت: مدیرعامل بانک صنعت و معدن به همراه اعضای هیئت مدیره و مدیران مربوطه از برج فناوری دانشگاه بازدید کردند.

وی افزود: در این بازدید رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و معاون پژوهشی دانشگاه نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: این بازدید با هدف پیگیری موضوع استفاده از تسهیلات مالی خارجی برای تأسیس و تجهیز مجتمع خدمات فناوری و آزمایشگاهی دانشگاه برگزار شد.

نیکبخت اظهار داشت: دانشگاه برنامه دارد با استفاده از منابع خارجی این مجتمع را راه اندازی کند.

وی گفت: برای اینکه کسب مصوبه‌های دولت و سازمان برنامه و بودجه باید یکی از بانک‌ها عاملیت این پروژه را برعهده گیرند که برگزاری این جلسه در این راستا بود.

رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: در این جلسه توافق‌های اولیه برای قبول عاملیت بانک برای این پروژه اخذ شد.

نیکبخت تاکید کرد: همچنین در این جلسه خلاصه‌ای از ماهیت و هدف پروژه نیز ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین توافقاتی صورت گرفت که از سوی بانک طرف تعهد، تسهیلات در قالب وام به شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر در برج فناوری دانشگاه اختصاص یابد.

رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: همچنین قرار شد بانک طرف تعهد، به عنوان حمایت کننده فناوری و خدمات فناوری به این موضوعات ورود پیدا کند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: مرکز فناوری و توسعه نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر از مراکز کارآفرینی، رشد و هدایت شرکت‌های دانش بنیان تشکیل یافته و ضمن ترویج فرهنگ کارآفرینی در سطح دانشگاه، تلاش می‌کند تا با شناسایی نخبگان و صید ایده‌های ناب و انجام حمایت‌های مادی و معنوی، مقدمات لازم برای تبدیل آنها به شرکت دانش بنیان موفق را فراهم آورد.

معتمدی افزود: این مرکز همچنین با ایجاد زیرساخت لازم به همراه پشتیبانی‌های مؤثر شرکت‌های دانش بنیان، آنها را در جهت تجاری سازی موفق محصولات و خدماتشان یاری می‌نماید و بدین ترتیب هم دانشگاه و هم کارآفرینان از منافع مادی و معنوی دستاوردهای حاصل بهره مند می‌شود.

کد خبر 4617532 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه امیرکبیر آزمایشگاه کارآفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، روانپزشکی، زنان و زایمان، متخصص تغذیه، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی، با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،با بیان اینکه ارائه ی خدمات تخصصی در مناطق محروم وظیفه ی همه ما است،گفت:این اقدام جهادی در راستای انتقال خدمات تخصصی از سطح شهرها و مراکز بیمارستانی استان به مناطق کم برخوردار روستایی وبرای گرامیداشت هفته سلامت انجام شد و ارائه ی اینگونه خدمات، نیز تداوم دارد.

 دکتر بهرام دلفان افزود:در این اقدام جهادی علاوه بر ارائه ی خدمات تخصصی و ویزیت رایگان، خدمات رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه، روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت و خدمات داروخانه ای ارائه می شود. 

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه