Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک سایت بلژیکی از دستمزد جدید تیم ملی ایران پرده برداشت.

طرفداری - با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال ایران، مارک ویلموتس بلژیکی که سابقه سرمربیگری تیم ملی بلژیک را نیز در کارنامه دارد، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران انتخاب شد.

سرمربی بلژیکی جدید تیم ملی فوتبال ایران، بامداد امروز (چهارشنبه - 25 اردیبهشت ماه) وارد تهران شد تا آخرین صحبت های خود را برای مذاکرات نهایی و قبول سکان هدایت تیم ملی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت بلژیکی lavenir، خبر داد که تلویزیون و رسانه های کشور ایران عکس هایی از لحظه ورود ویلموتس به تهران را ثبت کردند و به احتمال فراوان قرارداد مارک با تیم ملی فوتبال ایران، عصر امروز به ثبت خواهد رسید. نکته قابل توجه در خبر این سایت بلژیکی دستمزد سرمربی جدید تیم ملی ایران بود که رقم 1.2 میلیون دلار برای هر سال بیان شده است. مبلغی که 300 هزار دلار از اخبار قبلی در رسانه های این کشور نیز کمتر خواهد بود. سایت lavenir در ادامه به شرایط تیم ملی فوتبال ایران می پردازد و می گوید هدایت تیم ایران را تا پیش از این، کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی برعهده داشت که پس از شکست 3-0 در نیمه نهایی جام ملت های آسیا از سِمت خود کنار گذاشته شد.

از سوی دیگر مارک ویلموتس نیز به مدت چهار سال (2016-2012) هدایت تیم ملی بلژیک را برعهده داشت و پس از آن در سال 2017 به عنوان سرمربی ساحل عاج برگزیده شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین میثاقی در اوایل برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب یک روایت عجیب را بر زبان آورد؛ او از ماجرای شکایت یک مربی خارجی از یکی از باشگاه‌های ایرانی بعد از مرگ این مربی پرده برداشت!

میثاقی وقتی مشغول صحبت درباره پرداخت بدهی‌های باشگاه های ایرانی برای دریافت مجوز حرفه‌ای صحبت می‌کرد، اتفاق عجیبی را روایت کرد و گفت: «خانواده یکی از مربیان کروات که قبلا در ایران کار می‌کرد و مدتی پیش فوت شده از یک باشگاه ایرانی شکایت کرده‌اند. ورثه این سرمربی بابت طلب این سرمربی شکایت کردند و منتظرند تا فیفا در این خصوص رای صادر کند.»

سرمربیان کروات متعددی در سالیان گذشته در فوتبال ایران فعالیت کردند و تعدادی از آنها هم فوت شده‌اند. مربیانی مثل کرانچار، ایویچ، بلاژویچ و ... که همگی در ایران کار کردند و دیگر در این دنیا نیستند.

مجری فوتبال برتر هم نامی از سرمربی مذکور نبرد اما به نظر می‌رسد که به زودی در این باره اطلاعات جدیدتری نیز به رسانه‌ها راه پیدا کند.

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار تا پایان سال
  • پیش‌بینی اقتصاددانان از آینده قیمت دلار
  • پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار / خریداران ارز بخوانند
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای / دلار کاهشی شد