Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشاد کرمی، سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران و کارشناس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: ویلموتس در سال ۲۰۱۲ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک انتخاب شد و زمانی هم دستیار جورج لیکنز در تیم ملی کشورش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سال  ۲۰۱۴ همراه با بلژیک به جام جهانی رفت و در مرحله گروهی ۹ امتیاز کسب کرد، اما در مرحله حذفی مقابل آرژانتین شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

او افزود: در یورو ۲۰۱۶ ویلموتس نتوانست همراه با بلژیک نتایج خوبی بگیرد و اخراج شد و به ساحل عاج رفت، اما پس از کسب نتایج ضعیف همراه با این تیم پس از ۶ ماه اخراج شد و پیش از ایران هدایت تیمی را برعهده نداشت. برای انتخاب سرمربی تیم ملی نکات زیادی وجود دارد که یکی از آن‌ها شناخت است. ویلموتس در اروپا و آفریقا کار کرده و در آسیا فعالیتی نداشته و با توجه به اینکه فوتبال در خاور دور پیچیده است، باید دید سرمربی تیم ملی چه نتیجه‌ای خواهد گرفت.

کرمی ادامه داد: ویلموتس در زمانیکه در بلژیک حضور داشت با جوان‌ها کار می‌کرد و روحیه جنگندی داشت، اما باید دید استراتژی او در ایران چه خواهد بود. در آسیا تیم‌ها درحال پیشرفت هستند و درباره عملکرد ویلموتس و ... باید در آینده صحبت کرد، اما به طور قطع دوران سختی با حضور ویلموتس خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران در مورد اینکه چرا مربی داخلی برای تیم ملی انتخاب نشد، اظهار کرد: گزینه‌های داخلی خوب برای تیم ملی داشتیم که فدراسیون می‌توانست از آن‌ها استفاده کند. هزینه زیاد برای ویلموتس و عملکرد آن در آینده مشخص خواهد شد. می‌توانستیم با سالی یک و نیم میلیون دلار مربی با کیفیت تری بیاریم، اما مسئله اصلی این است که چه انتظاراتی از مربی داریم.

کارشناس فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: کی روش ۸ سال در فوتبال ایران حضور نداشت و نتوانست جامی بدست بیاورد و باید بدانیم از مربی جدید (ویلموتس) چه می‌خواهیم. درحال حاضر وظیفه ما حمایت است و باید در خصوص عملکرد او در آینده صحبت کنیم.

کرمی  در پایان در مورد هفته پایانی رقابت‌های لیگ هجدهم گفت: فوتبال هیجانی در جامعه بوجود آورده و سبب خوشحالی مردم شده است. لیگ هجدهم تاکنون موفق بوده که تا سبب ایجاد حساسیت‌های کنونی شده است. فکر می‌کنم سپاهان در هفته پایانی مقابل استقلال خوزستان گل‌های زیادی بزند، اما پرسپولیس نیز کار سختی ندارد و ۸۰ درصد قهرمان لیگ است. بازی‌های خوبی را تاکنون شاهد بودیم و پرسپولیس مشکلی برای قهرمانی ندارد.

بیشتر بخوانید:

مارک ویلموتس با ایران به توافق رسید

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان وارد تهران شد

ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد

انتهای پیام/

اظهارات فرشاد کرمی درباره حضور ویلموتس در ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی

تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

tags # فرهاد مجیدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!