Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@05:08:09 GMT

جباری: استقلال از اشتباه های داوری لطمه های زیادی خورد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۴۷۵۸

جباری: استقلال از اشتباه های داوری لطمه های زیادی خورد

تهران -ایرنا - «علی جباری» پیشکسوت استقلال گفت: آبی پوشان در این فصل از اشتباه های داوری لطمه های زیادی خورد و این موضوع باعث شد امتیازهای با ارزشی را از دست بدهد.

جباری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: چطور امکان دارد در دیدار با صنعت نفت آبادان، داور گل صحیح استقلال را نادیده بگیرد، همه دیدند «مهدی قائدی» پیش از آنکه توپ به اوت برود ضربه زد و برای من پرسش بزرگ مطرح می شود چطور کمک داور و یا داور پشت دروازه چنین اتفاقی را ندیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازیکن سال های دور استقلال تصریح کرد: متاسفانه اشتباهات داوری برای استقلال تکراری شده و صدای اعتراض مسئولان این تیم نیز به جایی نمی رسد. قبول داریم اشتباهات سهوی است اما چرا اکثر این اشتباهات در طول فصل به ضرر استقلال است.
جباری تصریح کرد: متاسفانه استقلال در این فصل نتوانست نتایج خوبی بگیرد و در هر سه جام به موفقیت نرسید که عامل زیادی نقش داشت و امیدوارم مسئولان این تیم با بررسی آنها به بهبود وضیعت آبی پوشان در فصل آینده کمک کنند.
وی تاکید کرد: دیدار هفته پایانی برابر سپیدرود رشت آخرین بازی استقلال در لیگ برتر است و شاگردان «فرهاد مجیدی» هر طور شده باید به پیروزی برسند تا با کسب سه امتیاز کامل با خاطره خوبی لیگ برتر را به پایان برسانند. این حداقل کاری است که بازیکنان در قبال هواداران باید انجام دهند.
جباری در پایان گفت: مسئولان استقلال به دنبال این هستند بستر و شرایط لازم را برای موفقیت تیم آماده کنند و امیدوارم با حمایت همه این اتفاق شکل بگیرد.
استقلال با 54 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور قرار دارد.
این تیم فردا (پنجشنبه) در هفته سی ام لیگ برتر در ورزشگاه آزادی مقابل سپیدرود رشت صف آرایی می کند.
ورزشی**م.ت**1067**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال علي جباري استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین استقلال تعطیل شد

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و پنجم رقابنهای لیگ برتر به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: عبدی: لیگ برتر، بی‌کیفیت است

با توچه به اینکه امروز مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی برگزار خواهد شد و استقلال در همان دور اول از این رقابتها حذف شد، با تصمیم کادر فنی آبی‌پوشان، تمرین امروز این تیم تعطیل شد و بازیکنان به استراحت خواهند پرداخت.

دور جدید تمرینات استقلال از فردا استارت خواهد خورد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228493 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟