Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی جدید تیم ملی فوتبال ایران بامداد امروز (چهارشنبه) در میان استقبال مسئولان فدراسیون فوتبال وارد کشورمان شد.

او پس از رسیدن به تهران و اقامت در هتل صبح امروز همراه با اسپیونسی (دستیار فرانسوی اش) و وکیل خود به مرکز ملی فوتبال ایران آمده است تا ضمن امضاء قرارداد نهایی با فدراسیون فوتبال از امکانات موجود در این مجموعه هم استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی تاج (رئیس فدراسیون فوتبال) برخی اعضای هیئت رئیسه، ابراهیم شکوری (سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال) محمدرضا ساکت (مشاور تاج در امور تیم‌های ملی) امیر مهدی علوی (مدیر روابط عمومی فدراسیون) و برخی اعضای دیگر فدراسیون هم در حاشیه بازدید ویلموتس از امکانات این مرکز در مجموعه حضور داشتند.

ویلموتس و دستیارانش از هتل آکادمی فوتبال، ساختمان پک و زمین‌های موجود در مرکز ملی فوتبال بازدید کردند.

قرار است تا ساعات دیگر مراسم معارفه رسمی ویلموتس و نشست خبری سرمربی جدید تیم ملی برگزار شود.

انتهای پیام/

ویلموتس سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 فریدون زندی بازیکن دورگه ایرانی - آلمانی که سالها برای تیم ملی ایران بازی کرد و با ایران به جام جهانی ۲۰۰۶ صعود کرد، در گفت و گو با عادل فردوسی پور به روحیات و برخی رفتارهای وحید هاشمیان بازیکن پیشین تیم ملی اشاره کرد. او به تاثیر فوتبال آلمان بر روی وحید هاشمیان اشاره کرد و اینکه هاشمیان در رختکن کاملاً برهنه شده بود و همین اتفاق فریادهای محمد دادکان رئیس وقت فدراسیون فوتبال را در پی داشت. خاطرات بامزه زندی را می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان
  • حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!