Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@11:06:38 GMT

معاون بنیاد شهید: خسارت ایثارگران سیل‌زده جبران می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۵۳۳۶

معاون بنیاد شهید: خسارت ایثارگران سیل‌زده جبران می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید کشور گفت: ۲۵۰۰ نفر از ایثارگران سیل‌زده هستند.

به گزارش ایمنا، سید منصور میر مرادی اظهار کرد: خوشبختانه بنیاد شهید و امور ایثارگران تمهیدات لازم را برای جبران خسارت به ایثارگرانی که در حوادث غیرمترقبه دچار خسارت می‌شوند اندیشیده است و مراحل پرداخت خسارات وارده را پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خسارت تا سقف ۳۵ میلیون تومان از طریق بیمه کوثر به ایثارگران سیل‌زده پرداخت می‌شود.

میر مرادی اضافه کرد: حدوداً بیش از ۲۵۰۰ نفر از جامعه ایثارگری در استان‌هایی که سیل به وقوع پیوسته، سیل‌زده شده‌اند.

رئیس ستاد مدیریت بحران بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: از دیگر خدمات بنیاد استفاده از ظرفیت‌های صندوق قرض‌الحسنه شاهد است و اعطای وام بدون بهره با سقف ۲۰ میلیون تومان به آن دسته از اعضای صندوق که وامی دریافت نکرده‌اند تصویب شده است. همچنین به منظور مساعدت هر چه بیشتر و همچنین حمایت‌های همه جانبه نسبت به ایثارگرانی که وام صندوق را دریافت کرده‌اند مقرر شد صندوق نسبت به تسویه زود هنگام اقدام و مبلغ ۱۰ میلیون تومان وام بدون بهره در حساب ایثارگران یاد شده کارسازی کند.

وی افزود: ایثارگران سیل‌زده در استان‌های گلستان، مازندران، خوزستان، کرمانشاه، ایلام، فارس، مرکزی و خراسان رضوی خسارت‌های مالی از سیل دیده‌اند.

منبع: ایسنا

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت خسارت خسارت خسارت های ناشی از سیل سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۵۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: پیکر شهیدان دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» شناسایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج دانش کهن  ظهر امروز در جمع خبرنگاران  با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا گفت: پیکر دو شهید دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» پس از سال ها دوری از وطن، تفحص، شناسایی و با همکاری امور ایثارگران سپاه و متولیان امر، مراتب شناسایی پیکر مطهر به خانواده معظم شهید اطلاع‌رسانی شد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» روز جمعه مورخ 14 اردیبهشت ماه پس از اقامه نماز جمعه مهرشهر از مصلی مهرشهر تشییع و در گلزار شهدای امام زاده طاهر(ع) به خاک سپرده خواهد شد و شهید «جهانگیر بیات» روز شنبه 15 اردیبهشت ماه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از ساعت 10 از میدان نماز ماهدشت تشییع و در گلزار شهدای بی بی سکینه به خاک سپرده خواهد شد.

نیاز 290 همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز

گفتنی است شهید «جهانگیر بیات» متولد یکم مهرماه سال 1342، بیست و یکم بهمن ماه سال 1361 در عملیات والفجر مقدماتی در فکه و  شهید «محمدرضا غضبان احمدی» متولد چهارم اردیبهشت ماه سال 1343، یکم مهرماه سال 1359 در عملیات تک دشمن در جاده خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل‌آمدند و سال‌ها پیکر مطهرشان جاویدالاثر بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز