Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان باشگاه استقلال هفته آینده در مورد انتخاب سرمربی جدید آبی‌پوشان با اعضای کمیته فنی این باشگاه جلسه‌ای برگزار خواهند کرد. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسئولان باشگاه استقلال در حال محدود کردن گزینه‌های سرمربیگری این تیم برای فصل آینده هستند تا در نهایت نام دو یا سه مربی را به کمیته فنی باشگاه اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهتاش فریبا، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی خارجی این تیم به خبرنگار تسنیم گفت: قرار است گزینه‌ها به حداقل برسند و در نهایت کمیته فنی هم نظر نهایی‌اش را درباره دو سه گزینه نهایی ارائه کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مسئولان باشگاه هنوز به گزینه‌های نهایی نرسیده‌اند و قرار است هفته آینده جلسه‌ای با مدیران باشگاه داشته باشیم تا در مورد گزینه‌های سرمربیگری صحبت کنیم.

استعفای خطیر از معاونت ورزشی باشگاه استقلال/ فتحی و هیئت مدیره مخالفت کردند

 

انتهای پیان/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی

بوردیسو احتمالا به رم برمی گردد تا این بار به عنوان مدیر در این باشگاه فعالیت کند.

پس از جدایی تیاگو پینتو از آاس رم، این باشگاه هنوز در جستجوی یک مدیر ورزشی جدید است. نام های زیادی در رابطه با رم مطرح شده اما ظاهراً این باشگاه ایتالیایی، گزینه نهایی خود را انتخاب کرده است. به درخواست دنیله ده روسی، اکنون نیکولاس بوردیسو گزینه اصلی رم برای در دست گرفتن پست مدیریت ورزشی باشگاه است.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ بوردیسو به درخواست ده روسی در آستانه آغاز همکاری با رم به عنوان مدیر ورزشی است. او طی دو سال اخیر به عنوان مدیر فنی در باشگاه فیورنتینا فعالیت کرده است. بوردیسو به مدت 5 سال هم بازی ده روسی در رم بود و شناخت خوبی از این باشگاه و سرمربی ایتالیایی جالوروسی دارد. انتظار می رود قبل از اتمام فصل، رمی رسماً ورود بوردیسو را تایید کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها