Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع اسکاتلندی در فصل جاری جزو بهترین بازیکنان لیورپول بوده است.

طرفداری- تیم های لیورپول و تاتنهام فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2018/19 را برگزار خواهند کرد.

به نقل از سایت رسمی لیورپول، اندی رابرتسون در مورد این مسابقه گفت:

بازی بسیار مهمی پیش رو داریم. حال کمی استراحت باید کنیم و با خانواده وقت بگذرانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برهه فشرده و سنگینی را سپری کردیم و حال باید کمی استراحت کرد و فوتبال را فراموش نمود. اگر بتوان این کار را برای 2 الی 3 روز انجام داد، عالی خواهد شد. مطمئنم تمرکز و فکر همه بازیکنان روی فینال خواهد بود و شما نمی توانید این را تغییر دهید ولی ما تلاش خواهیم کرد کمی استراحت کنیم و سپس با تمام قدرت در روزهای آتی خود را برای فینال آماده خواهیم کرد.

وی اضافه کرد:

یکشنبه ای که گذشت، بهترین یکشنبه ما نبود و این را می توانستید در طول مسابقه حس کنید ولی همه خواهان بازی در این دیدار با میل و علاقه زیاد بودند. با وجود درد، هیجان بالای مسابقه به من و چند بازیکن دیگر این قدرت را داد که مقابل وولورهمپتون بازی کنیم. حال چند هفته فرصت داریم و می توانیم بدن هایمان را به صورت صحیح ریکاوری کنیم تا با قدرتی تازه در فینال حاضر شویم.

کاپیتان تیم ملی اسکاتلند افزود:

من از موقعیتی که فصل قبل را به پایان رساندیم راضی بودم اما بهتر و بهتر شدم و در این فصل فشار را واقعا حس کردم. همه چیز در مورد این است که شما به سطحی برسید که همیشه ثبات خوبی در فوتبال تان باشد و فکر می کنم من این مسئله را به خوبی مدیریت کرده ام. فصل بزرگی سپری شد. سعی کردم همیشه آماده باشم و در فوتبالم ثبات داشتم باشم و امیداورم این را به فصل بعد نیز منتقل کنم. در واقع تمام تمرکزم روی این است که ثبات فوتبال خود را حفظ کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو

به گزارش خبرنگار مهر، صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا باعث شد تا امیر قلعه نویی پیامی را برای آنها منتشر کند که به شرح زیر است:

قلعه نویی که از روی یک متن صحبت‌های خود را قرائت می‌کرد رو به دوربین گفت: «به نظرم شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارید.نسل تازه ای با درایت سرمربی بادانش در حال شکل‌گیری است. قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی برای افتخارات بیشتر و جهانی است. آرزو دارم و اطمینان می‌دهم با همین گام‌های استوارتان با جام به وطن بر می‌گردید.»

کد خبر 6089870

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو
  • شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را مرتکب شویم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید