Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد علی سهمانی، مدیر عامل بانک رفاه در پیامی حلول ماه مبارک رمضان را به عموم مسلمانان به ویژه مردم متدین ایران تبریک و تهنیت گفت.   به گزارش صدای ایران در این پیام آمده است:
                                                                     بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله الحکیم : " شَهرُ رَمضان الّذى اُنزِلَ فیهِ الْقُرآن ، هُدىً لِلنّاسِ و بیّناتٍ مِنَ الهُدى وَالْفُرقانْ "
سلام بر ماه خدا، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهى و ماه آگاهى
ماه رمضان، ماه تلاوت قرآن، اُنس با قرآن، تدبر در قرآن، تفسیر قرآن و تنظیم فکر و اخلاق و رفتار و آرمان ها و مواضع با کتاب الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماه رمضان ماه تقویت تقوای عمومی است، ماه شستشوی روح در زیر آبشار دعا و مناجات و استغفار است.
ماه رمضان که از همه ماه ها فاضل تر است و شریف تر ، ماهی که در آن ماه، معاصی مغفور و شیاطین مقهور، بهشت در آن آراسته و درها گشاده و درهای دوزخ در آن بسته و بازار مفسدان در آن شکسته و اعمال مطیعان به اخلاص پیوسته و گناهان گذشته در آن سوخته.
رمضان فرارسید و بندگان خدا را به ضیافت عشق ودلدادگی بامعبود دعوت می کند. دراین ماه برای بندگان ،سفره ای به وسعت بخشندگی خدا پهن شده واگر لایق باشیم ریزه خوار این نعمت الهی خواهیم شد. رمضان یک تحولِ بزرگ است، تحولی از خویشتن به پروردگار، رهایی از منیّت برای نیل به آدمیت، فرصتی مغتنم برای خدایی و آسمانی شدن.
اینجانب نیز ضمن تبریک و تهنیت فرا رسیدن این ایام پربرکت و آرزوی قبولی طاعات و عبادات خالصانه عموم مسلمانان به ویژه مردم متدین ایران، از درگاه حق تعالی آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان را مسألت می نمایم و امیدوارم با بهره گیری معنوی از لیالی پرفضیلت ماه مبارک رمضان و حرکت در مسیر حق، همواره نقش مؤثری در توسعه، پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی ایفاء نمائیم .
 


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان

در نخستین ساعات برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد بزودی دو فروند بالگرد هوایی به استان همدان اضافه شود. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از همدان به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، در راستای مذاکرات دو سویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

گفتنی است در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیوز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است، ولی برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات افزوده شدن این دو فروند می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پیام تبریک روز مشاوره ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز روانشناس
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • تبریک روز جهانی طراح و گرافیک + متن و پوستر World Graphics Day
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور