Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@00:26:25 GMT

توزیع ۷۰سبد کالا در قالب طرح «همای رحمت» در ماسال

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۶۸۵۳

توزیع ۷۰سبد کالا در قالب طرح «همای رحمت» در ماسال

صادقی گفت: در قالب طرح «همای رحمت» ۷۰سبد کالا بین نیازمندان ماسالی توزیع می‌شود.

«اسماعیل صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: طرح «همای رحمت» به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان ماسال برگزار می‌شود.

 

رئیس جمعیت هلال احمر ماسال با بیان اینکه در این طرح از توان توانمندان برای رفع نیاز نیازمندان کمک گرفته می‌شود، افزود: نیازمندان، ایتام، خانواده‌های کم‌برخوردار، بیماران صعب‌العلاج، سالمندان از کار افتاده و غیره در قالب جامعه هدف اجرای طرح همای رحمت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در قالب این طرح 70سبدکالا بین نیازمندان توزیع می‌شود، گفت: این سبد کالا شامل مرغ، خرما، برنج، پنیر، چای، ماکارونی، سویا، شکر، قند، رب و... است.

 

صادقی تصریح کرد: این طرح با تاسی از سنت حسنه حضرت علی(علیه‌السلام) در دستگیری از مستمندان و هم سفره شدن با نیازمندان و با همکاری و تعامل با خیرین و نیکوکاران جامعه برگزار می‌شود.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان قرآن قرآن کریم مصلی اردبیل سبک زندگی اسلامی نمایشگاه قرآن آیت الله مصباح یزدی جمعیت هلال احمر ماسال اجرای طرح همای رحمت طرح همای رحمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟

آفتاب‌‌نیوز :

سایت بی‌بی‌سی فارسی با انتشار گفت‌وگوی اختصاصی خود با محمد صادقی، خبر از فرار او از ایران داد و اعلام کرد که صادقی هم اکنون در پاریس به سر می‌برد.

محمد صادقی تابستان سال گذشته به دلیل برخی موارد اتهامی و ادای توضیحات در ارتباط با حمایتش از جریان آشوب در کشور بازداشت شد و در نهایت آذر ماه سال گذشته رسانه‌ها خبر دادند که او به اتهام «اقدام علیه امنیت کشور» به پنج سال زندان محکوم شده است.

صادقی پیش‌تر با پوشش و آرایش زنانه، تصاویری از خود در فضای مجازی منتشر کرده بود.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟
  • آیت‌الله جاودان: با مراقبه و محاسبه اعمال به رحمت الهی می‌رسیم
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد