Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم سپیدرود چه به لیگ یک سقوط کند و چه در لیگ برتر بماند، نادر دست‌نشان فصل آینده سرمربی این تیم باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال سپیدرود رشت به تهران رسید و امروز (چهارشنبه) یک جلسه در تهران تمرین خواهد کرد. شاگردان نادر دست‌نشان برای بقا در لیگ برتر باید فردا تیم استقلال را شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپیدرودی‌ها در حالی در آخرین هفته لیگ برتر به مصاف تیم استقلال تهران می‌روند که بعد از جدایی علی کریمی هیچ دریافتی نداشته و فقط پاداش نتایج اخیر را دریافت کردند.

خبر دیگر از سپیدرود اینکه، هنوز سازمان لیگ به نامه باشگاه سپیدرود در مورد شکایت از حواشی بازی با تیم نفت مسجدسلیمان پاسخ نداده است. سپیدرودی‌ها امیدوار بودند فدراسیون فوتبال در این خصوص قبل از پایان مسابقات رای دهد ولی به نظر می‌رسد اعتراض سپیدرود در اولویت قرار ندارد و اگر قرار باشد به آن رسیدگی شود پس از پایان لیگ خواهند بود که البته بعید است!

همچنین خبر بعدی اینکه، تیم سپیدرود چه به لیگ یک سقوط کند و چه در لیگ برتر بماند، نادر دست‌نشان فصل آینده سرمربی این تیم باقی خواهد ماند. سپیدرودی‌ها که به خاطر از دست دادن این مربی قبل از شروع فصل ناراحت هستند قصد دارند وی را در رشت حفظ کنند. از این رو با وی قرارداد یک سال و نیمه بستند. به این ترتیب بعد از بازی با استقلال و مشخص شدن شرایط این تیم، درخصوص جذب بازیکن تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر دست نشان میزان سپیدرود سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنوار در مدیریت جنگ برتر از همه سران اسرائیلی است

به گزارش جام جم آنلاین، روزنامه عبری زبان هاآرتص امروز دوشنبه در مطلبی تاکید کرد که یحیی سنوار (رهبر حماس در نوار غزه) باهوش‌تر از همه اعضای شورای جنگ رژیم صهیونیستی است.

هاآرتص افزود که سنوار بر خلاف سران اسرائیلی، همواره نگاهی عمیق و آینده نگر دارد و چندین گام آینده را پیش‌بینی می‌کند و هر بار تل‌آویو را به شیوه‌ای جدید غافلگیر می‌کند.

در همین رابطه، روگل البر تحلیلگر هاآرتص تاکید کرد که باید اعتراف کرد سنوار یک شطرنج‌باز ماهر و درجه یک است.

روزنامه مذکور اشاره کرد: باید اعتراف کرد سنوار در مدیریت جنگ برتر از کل سران اسرائیل است.

دیگر خبرها

  • عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • سنوار در مدیریت جنگ برتر از همه سران اسرائیلی است
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رقم پرداختی ما به حوزه حمل و نقل ۳۴ همت است