Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اجرایی شدن قانون منع به کارگیری افراد بازنشسته، احمد ضیایی از ریاست فدراسیون والیبال کنار گذاشته شد. او حدود یک سال و چند ماه هدایت این مجموعه را برعهده داشت و پس از او افشین داوری به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال امور را در دست گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوری حدود ۶ ماه است که کار‌های مربوط به فدراسیون والیبال را انجام می‌دهد. او در سال پر ترافیک والیبال ایران قرارداد کولاکوویچ سرمربی تیم ملی بزرگسالان را تمدید کرد و همچنین برای برگزاری انتخابات هیئت‌های استانی به شهر‌های مختلفی سفر می‌کند. در ضمن تدارکات لازم برای ۲ هفته میزبانی لیگ ملت‌ها را همراه با سایر اعضای تیمش تا اینجای کار بر عهده داشته است. علاوه بر این، با برکناری افرادی، نفرات جدیدی را جایگزین آن‌ها کرد.

کارخانه: فدراسیون باید هر چه زودتر از بلاتکلیفی در بیاید

مصطفی کارخانه سرمربی سابق تیم‌های والیبال ایران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ملی پوشان ما بازیکنانی حرفه‌ای هستند و با توجه به وضعیت کنونی والیبال ایران، آن‌ها کار خودشان را دنبال می‌کنند، اما نتیجه گیری در این رشته ورزشی اهمیت زیادی برای مردم دارد، چرا که مردم ما به والیبال کشورشان عشق می‌ورزند و تیم ملی را از صمیم قلب دوست دارند. هر چند افشین داوری کارش را به عنوان یک سرپرست به خوبی انجام می‌دهد، اما طولانی شدن سرپرستی او می‌تواند ضرر داشته باشد.

او تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان تا زمانی که رئیس مشخص شود متولی فدراسیون والیبال است و به طور قطع وزارتخانه از کسی استفاده می‌کند که امین و معتمد او باشد تا زمانی که تکلیف رئیس جدید به طور قطعی مشخص شود.

۹۸ سال بسیار مهمی برای والیبال ایران به حساب می‌آید، زیرا تیم‌های ملی این رشته ورزشی در رده‌های سنی مختلف باید در مسابقات بین المللی حضور پیدا کنند. تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان ما در این سال عازم رقابت‌های قهرمانی جهان هستند و رده سنی بزرگسالان خود را برای حضور در لیگ ملت‌ها و کسب سهمیه المپیک آماده می‌کند. حال سوال این است: سالی که در آن اتفاقات بسیار مهمی برای جامعه والیبال کشورمان رقم می‌خورد، والیبال ما می‌تواند با حضور یک سرپرست مسیرش را طی کنیم.

افشاردوست: ارتباطات خاص در ورزش کشور برای همگان مشهود است

محمود افشاردوست دبیر سابق فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: تکلیف فدراسیون باید خیلی زود مشخص شود تا رئیس جدید برای مسائل مربوط به آن برنامه ریزی کند. نیاز‌هایی در جامعه والیبال وجود دارد که تنها یک رئیس می‌تواند به آن‌ها رسیدگی کند. یک موضوعی که اینجا مطرح می‌شود این است دلیل تعویق افتادن انتخابات فدراسیون چیست؟

او تصریح کرد: دلیل این عقب افتادن انتخابات می‌تواند موضوع مسابقات لیگ ملت‌ها باشد که اهمیت زیادی برای ما دارد و وزارت ورزش و جوانان می‌خواهد بعد از مسابقات لیگ ملت‌ها به این موضوع رسیدگی کند، اما ما باید به رده‌های پایه والیبال کشورمان هم توجه داشته باشیم به همین دلیل نظرم این است که هر چه زودتر تکلیف رئیس جدید را مشخص کنیم.

افشاردوست افزود: سمت و سوی یکسری از فعالیت‌ها در ورزش کشور آشکار شده و برای همگان وجود یکسری ارتباطات خاص اگر وجود داشته باشد، مشهود است. به طور مثال تعیین و تکلیف یکسری از هیئت‌های استانی را می‌گذارند تا لحظه آخر و بعد از یکسری اتفاقات انجام می‌دهند از جمله مواردی است که می‌تواند شبهه‌های زیادی در اذهان عمومی ایجاد کند. من معتقدم رئیس جدید فدراسیون باید از جامعه والیبال باشد، اما، چون قرار نیست همه رئیس شوند باید متخصصانی که ما در این رشته ورزشی داریم در قسمت‌های مختلف این فدراسیون مورد استفاده قرار بگیرند.

تاخیر در برگزاری انتخابات یکسری از هیئت‌های استانی اذهان عمومی را به این سمت برده است که شاید سرپرست جدید می‌خواهد کسب آرای محکمی از هیات‌های استانی به دست آورد و با حمایت و کادر محمدرضا داورزنی ماندنش را قطعی کند.

بیشتر بخوانید:

حذف میرزاجانپور از تیم ملی والیبال

فتاحی: مشکل دریافت طلبمان پیگیری شد و تا چند وقت دیگر آن را دریافت می‌کنیم

مراسم قهرمانی تیم والیبال شهرداری ورامین‌ برگزار شد

حضور معنوی نژاد در تمرینات تیم ملی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد.

تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفتگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر روسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رییس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امورخارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفتگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است.

رییس فدراسیون والیبال ایران امشب(جمعه ۱۴ اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

کد خبر 6095559

دیگر خبرها

  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان