Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@12:44:58 GMT

دختر ناخلف سارق طلا و سکه‌های منزل پدری دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۷۵۴۶

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار منوچهر امان اللهی در این باره گفت: پس از وقوع سرقت از یک منزل مسکونی در شهر اسلام آبادغرب، تیمی از کاراگاهان پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: کاراگاهان با بررسی صحنه‌های سرقت، تحقیقات گسترده و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، به این نتیجه رسیدند که سرقت توسط شخصی که مرتبا به این منزل رفت و آمد داشته و از محل اختفای طلا و سکه‌ها نیز مطلع بوده، انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار امان‌اللهی افزود: پلیس آگاهی با روش‌های خاص خود و افزایش تحقیق و بازجویی‌ها از اعضای منزل، متوجه تناقض‌گویی در اظهارات یکی از دختران خانواده شده تا اینکه در نهایت وی به جرم خود مبنی بر سرقت طلا و سکه‌های منزل پدرش اقدام کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: این دختر جوان در ادامه بازجویی‌ها عنوان کرد که این کار را به تحریک پسر جوانی انجام داده که در ادامه این شخص نیز دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

وی همچنین از کشف طلا و سکه‌های سرقتی خبر داد و گفت: طبق نظر کارشناسان ارزش آنها به 4 میلیارد ریال می‌رسد.

سردار امان‌اللهی در پایان از خانواده‌ها خواست تا مراقبت بیشتری از فرزندان خود به عمل آورده و اموال با ارزش خود نظیر طلا و جواهرات‌شان را به جای نگهداری در منزل در اماکن مطمئن نظیر بانک‌ها نگهداری کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جرم سرقت ماموران پلیس اسلام طلا و سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی اعلام شهروندان مبنی بر سرقت ۲ میلیارد ریالی وسایل منزل ماموران تجسس کلانتری ۱۴ رحمت با انجام تحقیقات میدانی و پلیسی متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قانونی هر ۲ متهم دستگیر شدند.

سرهنگ حسین احمدی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی وسایل مسروقه از قبیل دوربین‌های مدار بسته و برخی وسایل سرقتی دیگر کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند و تحقیقات از متهمان جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد