Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@06:58:05 GMT

انتشار برنامه و فعالیت های سینمایی استان ها در سال ۱۳۹۸

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۷۶۷۳

انتشار برنامه و فعالیت های سینمایی استان ها در سال ۱۳۹۸

ماتریس تفاهم نامه های استانی سازمان سینمایی منتشر شد. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، پیرو بند 5 اعلام جدول کلی برنامه و بودجه سال 98 سازمان سینمایی که هفته گذشته منتشر شد، ماتریس تفاهم نامه حمایت از فعالیت های سینمایی استان ها در سال 1398 (از محل اعتبارات ملی و استانی) در 46 عنوان به شرح پیوست در دو جدول جداگانه بر حسب اعتبارات ملی (سازمان سینمایی) و اعتبارات استانی (ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها) اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی درباره ماتریس تفاهم نامه استانی و اختصاص صد در صدی اعتبار فعالیت های سینمایی موضوع تفاهم نامه های استانی سال 1398، با اشاره به سیاست «ایران، تهران نیست» بیان کرد: با اجرای برنامه سال 1398 سازمان سینمایی که با مشارکت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها اجرا خواهد شد، شاهد اجرای 45 عنوان فعالیت سینمایی در استان ها خواهیم بود و بر اساس این برنامه حضور سازمان سینمایی در استان ها جدی تر خواهد شد.

حیدری خلیلی؛ توجه به تنوع فرهنگی استان ها در تولید محتوا و جشنواره ها، افزایش فضای نمایش فیلم، توجه به زیر ساخت های سینمایی، اکران و عرضه فیلم در مناطق غیر برخوردار، دانش افزایی فیلم سازان استان ها، صیانت از عرضه آثار و محصولات سینمای ایران در استان ها، افزایش توان فرهنگی انجمن سینمای جوان استان ها، برگزاری همزمان جشنواره های فجر، کودک و نوجوان، سینما حقیقت و فیلم کوتاه تهران در استان ها را از ویژگی برنامه استانی سازمان سینمایی دانست که در راستای 9 کلان برنامه وزارت ارشاد و برنامه جامع سازمان سینمایی با رویکرد توسعه عدالت فرهنگی و عمومی سازی دسترسی فرهنگی صورت می گیرد.

وی در ادامه از توجه و طرح اولویت های موضوعی چون موضوعات قرآنی، نماز و نیایش، دفاع مقدس، محرم، آراء و اندیشه امام خمینی (ره)، میراث فرهنگی، آسیب های اجتماعی، خلیج فارس، کویر و زندگی، روستا و عشایر، آیین ها و فرهنگ مناطق و نواحی در جشنواره های فیلم استان ها یاد کرد.


حمایت از فعالیت های سینمایی استانها -تفاهم نامه استانی سال 1398( اعتبارات ملی)

حمایت ازفعالیت های سینمایی استانها -تفاهم نامه استانی سال 1398( اعتبارات استانی)

انتهای پیام/

R1356/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان سینمایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان سینمایی سازمان سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کد خبر 6097944 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی؛ از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از کنشگران فرهنگی
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان