Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آب منطقه‌ای گلستان گفت: با هدف مدیریت و جلوگیری از ورود سیلاب به شهرها و روستاهای استان ۲۹ هزار متر دایک حفاظتی در استان ایجاد شد. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، علی نظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: 29 هزار متر دایک حفاظتی برای مدیریت سیلاب در استان احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: 21 هزار متر از اجرای دایک در شهرستان گمیشان، پنج هزار متر در شهرستان آق‌قلا، دو هزار متر در شهرستان بندرترکمن ، 700 متر در داشلی برون و 300 متر در بندرترکمن اجرا شد.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان با بیان اینکه دایک حفاظتی برای مقابله با سیلاب شهرستان آق‌قلا در روستاهای قرنجیک، یلمه خندان، آق‌قبر و یامپی انجام شده است، افزود: دایک حفاظتی داشلی برون در بخش‌های آلاگل، دوزالوم، دریاچه شور و راه آهن، در شهرستان گرگان در فرودگاه و چند نقطه پراکنده و در شهرستان بندرترکمن نیز در روستای نیازآباد ایجاد شده است.

آخرین محور مسدود شده در سیل گلستان بازگشایی شدبررسی دلایل وقوع سیل گلستان؛ نبود سیستم هشدار سیل و رهاسازی ناکافی و دیرهنگام آب سدها در استانهنوز پرونده‌ای برای مقصران سیل گلستان تشکیل نشده است

وی بیان داشت: همچنین دایک حفاظتی در شهرستان گمیشان در بخش‌های سیمین شهر، بصیرآباد، خواجه نفس، گامیشلی، مصب گرگانرود، شهر گمیشان، کانال محیط زیست و چارقلی و دهنه اجرایی شد.

نظری خاطرنشان کرد: هدف از اجرای دایک‌های حفاظتی، عدم و یا کاهش نفوذ آب به شهرها و یا روستاهای در معرض آب‌گرفتگی است. این دایک‌های حفاظتی در سیلاب‌های احتمالی آینده نیز شهرها و روستاهای منطقه را ایمن خواهد کرد.

انتهای پیام/ ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب در روستای قالیچه از توابع شهرستان ثلاث باباجانی

دریافت 18 MB کد خبر 6095591

دیگر خبرها

  • پاسکاری ساخت سیل بند منجر به ورود سیلاب به داخل شهر سبزوار شد
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی
  • آخرین وضعیت خسارت سیلاب در شهرستان دهلران
  • خسارت سیلاب به منازل مردم شهرستان ملکشاهی
  • وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب
  • سیلاب در روستای قالیچه از توابع شهرستان ثلاث باباجانی
  • آغاز برداشت گل محمدی در شهرستان سبزوار
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • برداشت گل محمدی از گلستان‌های کاشان + تصاویر
  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم